Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat] Projekt gry strategicznej
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
Harm
Witam wszystkich użytkowników społeczności php.pl zwracam się do was z ogromną prośbą o pomoc przy moim projekcie. Mam 19 lat i od małego interesuje się technologiami tworzenia aplikacji internetowych. Nad projektem pracuję od około 2 miesięcy, czystego kodu gry póki co nie ma. Na samym początku tworzę projekt wstępny, listę podstawowych funkcji, szkice interfejsu gry. Przy projekcie pracuję jako programista i ja jako jedyny będę miał/mam dostęp do silnika oraz jako jedyna osoba będę go rozwijał. Poniżej przedstawiam opis gry i proponowane nazwy gry (możecie proponować swoje).

Licea Empires, Lost Empires, Greek Polis

Opis:
Projekt strategicznej gry przeglądarkowej polegającej na rywalizacji militarnej pomiędzy graczami z całego świata. Rywalizacja głównie polegać będzie na zdobywaniu miast.wiosek pokonanego gracza wraz z całymi zasobami oraz ludnością którą posiadał gracz pokonany. W grze po zdobyciu ustalonej na serwerze ilości punktów będziemy w połowie zmuszeni do przyłączenia się do sojuszu lub do założenia własnego. Ma to na celu współpracę graczy podczas gry. Sojusze dawać będą specjalne premie do produkcji ciągłej surowców lub dodatkowe bonusy militarne zwiększające wytrzymałość jednostek lub ich siłę ataku. Gra w całości oparta będzie o epokę starożytnej Grecji oraz o jej wierzenia w wszelkiego rodzaju bóstwa. Po stronie technicznej gra rozgrywać się będzie na graficznej mapie 2d opartej o technologię javascript z użyciem bibliotek jquery. Tym sposobem gra nie będzie wymagała odświeżania przy wykonywanych akcjach podczas gry.

Poszukuję:

-Content Developer (Osoba odpowiedzialna za treści umieszczane w grze/na jej stronie oraz za ich estetykę, ortografię)

-Grafik 2d (Grafik który miał by za zadanie tworzyć pomniejsze grafiki takie jak jednostki militarne, grafiki otoczenia, budynków)