Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Symfony] strona powitania - problem
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
dopelganger
cześć, jestem początkujący w Symfony więc prosze o wyrozumiałość.
Robię pierwszy przykład ze strony (polskiej dokumentacji) : http://symfony-docs.pl/book/page_creation.html
- niestety już na samym początku pojawia się błąd kiedy do pliku AppKernel.php dodaje linie:

  1. new Acme\HelloBundle\AcmeHelloBundle(),


błąd:

ClassNotFoundException: Attempted to load class "AcmeHelloBundle" from namespace "Acme\HelloBundle" in /home/.../Symfony/app/AppKernel.php line 19. Do you need to "use" it from another namespace?

skowron-line
A czy masz taka klase AcmeHelloBundle i czy ona ma namespace ustawionego questionmark.gif
dopelganger
Cytat(skowron-line @ 22.05.2014, 14:39:20 ) *
A czy masz taka klase AcmeHelloBundle i czy ona ma namespace ustawionego questionmark.gif


zrobiłem krok po kroku do końca ten przykład ze strony i mam ten błąd


ClassNotFoundException: Attempted to load class "AcmeHelloBundle" from namespace "Acme\HelloBundle" in
semafor1985
sam tworzyłeś tego bundla czy to ten standardowy przy rozpakowywaniu Symfony?
jeżeli standardowy to czy modyfikowałeś w nim coś albo usuwałeś?

a nie sorry ten standardowy to 'DemoBundle'

tworzyłeś bundla przez konsole? tak jak na poradniku?
do Kernela sam dodawałeś nazwę czy konsola dodała?
dopelganger
Cytat(semafor1985 @ 22.05.2014, 15:02:52 ) *
sam tworzyłeś tego bundla czy to ten standardowy przy rozpakowywaniu Symfony?
jeżeli standardowy to czy modyfikowałeś w nim coś albo usuwałeś?

a nie sorry ten standardowy to 'DemoBundle'

tworzyłeś bundla przez konsole? tak jak na poradniku?
do Kernela sam dodawałeś nazwę czy konsola dodała?


wszystko sam, bez konsoli
semafor1985
sprawdź czy w pliku 'src\Acme\HelloBundle\AcmeHelloBundle.php"
nie masz literówki w nazwie namespace i nazwie klasy (i czy nazwy pokrywają się z tym co jest w appKernel)
skowron-line