Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML] portal społecznościowy vs joomla
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Terrorizer
Cześć,
Wpadłem na pomysł stworzenia dosyć specyficznego portalu społecznościowego.
Mocno uogólniając, główną ideą będzie wrzucanie zdjęć, a każdy będzie je mógł zobaczyć i ocenić.
Właściwie zabierałem się już do pisania kodu, kiedy zacząłem się zastanawiać... Przecież jeśli mam zrobić coś poważnego, może warto użyć jakiegoś narzędzia, skoro jestem początkujący w kodowaniu?
Wtedy wpadłem na joomla oraz bootstrap. Chciałbym się dowiedzieć, czy będzie je można połączyć i czy joomla jest dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi o tego typu rzeczy?
A może zebrać dupę i zacząć pisać własny kod, który pewnie za sto lat nie będzie idealny, ale daje mi więcej swobody?
Prosiłbym o wskazówkę
jakub.drag
Co do pomysłu. Może i specyficzny... Ale czy orginalny? Jest przecież Instagram. Teraz każdy go ma i wątpię czy zamiennik, szczególnie polski dobrze by się przyjął (i czy w ogóle).
Co do pytania: osobiście napisał bym własny kod. Popularne społecznościówki wygrywają możliwościami i unikalną, swoistą "atmosferą". Dopóki będziesz go modyfikować i będzie działać jak chcesz i będziesz nad nim panować, kod będzie idealny.
Joomla jest świetnym cms-em, ale nie stworzysz na niej dobrego niszowego portalu społecznościowego (chyba, że ją max przerobisz i podopisujesz moduły, ale to by się równało z napisaniem portalu prawie że od podstaw).
Co do Bootsrap to to tylko UI, więc w obydwu przypadkach zawsze możesz go wdrożyć smile.gif
Pozdrawiam.
Terrorizer
Dzięki za odpowiedź smile.gif
Po kolejnej nieprzespanej nocce (haha) stwierdziłem ,że CMSy jednak mi nie leżą i nie sprawiają żadnej satysfakcji, a opieranie się na bootstrapie, to tak jakbym przepisywał gotowiec z internetu, przy czym muszę się uczyć na pamięć całej jego składni. Postanowiłem wszystko napisać sam, nie ważne ile to potrwa biggrin.gif