Cytat
Slaby pomysł z tym przewijaniem w bok. Zupełnie jak stara strona intela, z tego co wiem to szybko się tego pozbyli.
W dodatku zamienione stronami są przyciski. Żeby przejść w prawo, muszę kliknąć strzałkę w lewo. Generalnie 100 razy lepszy efekt by był, gdyby po prostu wziąć napisać normalne CV, napisać co się umie, i wyeksportować do PDF, a potem wysyłać po firmach, bo wtedy przynajmniej wyglądałoby to poważnie

No chyba, żeby faktycznie przemyśleć całą koncepcję tego portfolio i zrobić je od nowa.
Cytat
Urodziłem się bla, bla
do wywalenia.
Cytat
Obecnie studiuję zaocznie informatykę w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Ełku. Jestem studentem 2 roku. Studia kończa się uzyskaniem tytułu inżyniera informatyka.
Studiuję informatykę, moje studia kończą się uzyskaniem tytułu inżyniera informatyka = Masło maślane.
Cytat
Moim głównym zainteresowaniem jest tworzenie stron www, programowanie ogólnie pojęte oraz grafika komputerowa.
i to jest okej.
Cytat
Z zawodu wyuczonego i do końca lutego 2014r. wykonywanego byłem technikiem farmacji.
do wywalenia, ew. skrócić na na coś w rodzaju "Pracowałem jako technik farmacji przez x lat/miesięcy."
Cytat
tworzeniu grafiki
Nie widać. Na serio. Ta strona pokazuje coś o 180 stopni innego - mały kontrast między literami(zielono-szare litery na szarym tle), dziwne czerwone animacje na buttonach, efekty jak z plakatów na windach (chociażby ten napis Portfolio, który jest zakrzywiony, czyli "podąża za ścieżką", co tutaj jakoś dziwnie wygląda. Jeszcze tylko clipartów brakuje.. ).
Może kod PHP jest lepszy, ściągnąłem to sobie i wygląda na pierwszy rzut oka okej (chociaż nie jestem pehapowcem, więc też nie jestem w stanie ocenić do końca), chociaż...:
Kod
<?php while($row = mysql_fetch_array($this->view->result)): ?>
<p><?php echo $row['kontynent_id'] . ' = ' . $row['nazwa']; ?></p>
<?php endwhile; ?>