Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Skrypt gwarancji
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
parasite
Cześć Panowie (i Panie),

mam kolejny problem w mojej pracy, a jednocześnie nauce PHP. Otóż zrobiłem prosty skrypt gwarancyjny dla siebie (admin) i wszystko działa ok ale nie do końca. Otóż o ile listing, dodawanie i zmiana statusu zgłoszenia działa poprawnie o tyle samo ID - przy dodawaniu już nie. Zamieszczam pliki (cała paczka rar) pod adresem:

Chodzi o to, że dodaje sobie jakąś "gwarancję" dla własnych potrzeb jak mi klient wysyła i wszystko jest ok, jednak po usunięciu jakiejś - próbując dodać nową - ID (z automatu) kolejnej gwarancji zatrzymuje się na jakimś numerze. Podejrzewam, że to kwestia ustawienia bazy mysql ale dłubię i dłubię i nie mogę dojść do konkretnych wniosków co robię nie tak. Bardzo proszę o pomoc, jest to skrypt dla mnie i pode mnie i firmę i strasznie ułatwił by mi pracę. Nie znam się zbytnio na tym, coś tam napisać potrafię (dodawanie, odejmowanie, liczenie itp w bazie) ale tutaj się wystopowałem. Specjalnie udostępniam wszystkie pliki, bo to raczej nie tajemnica i poziom dla początkujących ale nie umiem sobie poradzić z tymi ID poszczególnych wpisów.

W skrócie. Dodaję wpis z automatu ma ID 1
Dodaję kolejne i jest OK
Mam wpisów 10 i jeden (10 usuwam)
Mam teraz wpisów 9
Dodając następny - otrzymuje on z automatu numer 11.

Tak samo jeśli usunę wpis z przedziału 1-10, np. 5
Zamiast przy dodawaniu następnego wskoczyć mi 11, otrzymuję 6. Ogólnie strasznie się te ID mieszają... lub na stronie dodającej - dodają te same.

Bardzo proszę o pomoc lub ukierunkowanie na co powinienem zwrócić uwagę by rozwiązać swój problem. Screeny załączone.
link już usunięty

Skrypt działa tutaj:
link już usunięty

Serdecznie dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam.
Rysh