Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jakie obecnie najlepsze szablony pod konkretny portal społecznościowy?
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Systemy portalowe i CMS'y
superkb
Witam wszystkich,
Mam zaprojektowany portal społecznościowy z dobrym nietypowym pomysłem (analiza rynku zrobiona).
Zaznacze na starcie , ze nie jestem informatykiem , jednak posiadam nie małą wiedzę informatyczną.
Portal nie chce wykonywać sam , chcę znaleźć programistów do współpracy i sam również na ile tylko będę w stanie poświecić się rozwojowi by wniknąć w jego kod.

Mam pytanie jakie obecnie szablony darmowe bądź płatne CMS są najbardziej rozwinięte , najbardziej współczesne, najlepiej nadające się do dalszych modyfikacji i nie ma problemów z dokładaniem własnych modułów?
Ja do tej pory uznałem za takie Socialengine i Oxwall, ale może się myle i jest coś lepszego?
Być może takie szablony to zły punkt wyjścia? prosiłbym o porade.

Dodam że portal w swoich założeniach ma integrować w sobie funkcję zbliżoną do Aukcji (kategorie, oferty, zakup) jak również bezpieczne płatności online , integrację z Facebookiem (logowanie i wymiana danych)

Pozdrawiam
rad11
Znajac zycie to funkcjonalnosc nie skonczy sie tylko na tym. Lepiej bedzie uzyc frameworka moim zdaniem.
superkb
Możesz trochę rozwinąć swoją myśl?
ctom
@rad11 pewnie miał na myśli, że czasami łatwiej coś stworzyć uszytego na miarę ( np. z wykorzystaniem jakiegoś frameworka) niż brać i ustawiać klocki w CMSie- które mogą nie muszą pasować do założeń
Forti
Cytat(ctom @ 26.03.2015, 18:46:28 ) *
@rad11 pewnie miał na myśli, że czasami łatwiej coś stworzyć uszytego na miarę ( np. z wykorzystaniem jakiegoś frameworka) niż brać i ustawiać klocki w CMSie- które mogą nie muszą pasować do założeń


PRzy każdym większym projekcie tak jest łatwiej. wink.gif Zwłaszcza później w rozwoju.
superkb