Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Scraby.io
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
#luq
Hej,

Od pewnego czasu po godzinach pracowałem nad grą którą udało mi się wypuścić 2 tygodnie temu. Jest to słowna gra w multiplayerze, trochę podobna do scrabblów

Link: http://scraby.io/

Trochę bardziej technicznie. Co wykorzystałem:

0. Git

Backend

1. Node.js
2. MongoDB
3. Socket.io

Sama strona backendowa nie jest skomplikowana. Za pomocą Noda`a zaimplementowana jest maszyna stanów (faza rozgrywki i faza pokazywania wyników po rozgrywce), serwer z pomocą Socket.io emituje i nasłuchuje zdarzenia od/do podłączonych graczy. W bazie mamy zapisany słownik sjp.pl - http://sjp.pl/slownik/growy/

Frontend

4. Angular
5. Bootstrap
6. Jade
7. SASS
8. Gulp

Angular raczej nie służy do budowania gier ale wybrałem go bo chciałem coś więcej napisać i bardziej go poznać. Bootstrap bo jest szybko, SASS bo jest wygodnie i zachowany jest ład i porządek, Jade dlatego że kod jest bardziej związły niż w czystym HTMLu a gulp żeby zbudować wersje produkcyjną.

Apliakacja Androidowa

9. Cordova

Z pomocą Cordovy normalna aplikacja browserowa została wrzucona do WebView i zbudowana jako .apk. Tak naprawdę aplikacja otwiera na WebView linka do strony, stąd też sama aplikacja ma zaledwie 142kB.
Comandeer
Jak już korzystasz z Angulara, to wymuś na routerze, żeby korzystał z History API, a nie hashbangów (nie wiem czemu to nie jest domyślne ustawienie…).

Zaznaczanie tekstu wyłączałbym dla samej planszy z grą. Osobiście mam zwyczaj zaznaczania tekstu, który czytam (tak, wiem, głupi zwyczaj) i trochę nieswojo czuję się z instrukcją, której się nie da zaznaczyć
#luq
Cytat(Comandeer @ 2.12.2015, 22:23:49 ) *
Jak już korzystasz z Angulara, to wymuś na routerze, żeby korzystał z History API, a nie hashbangów (nie wiem czemu to nie jest domyślne ustawienie…).


Dobra propozycja, czytałem, nigdy nie korzystałem ale z tego co widzę to Android 4.1 nie wspiera http://caniuse.com/#search=history jednak od strony aplikacji androidowej wspieram Androida od 4.0. Chyba że jest jakiś polyfill w wersji dla angulara

Cytat(Comandeer @ 2.12.2015, 22:23:49 ) *
Zaznaczanie tekstu wyłączałbym dla samej planszy z grą. Osobiście mam zwyczaj zaznaczania tekstu, który czytam (tak, wiem, głupi zwyczaj) i trochę nieswojo czuję się z instrukcją, której się nie da zaznaczyć


Mam taki sam zwyczaj smile.gif
Comandeer
To wówczas AFAIK Angular robi fallback.
lukasz1985
WINCYJ FRAMEWORKÓW!!!
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.