Podstrone rejestracja podzieliłem na kroki są dwa czyli w pierwszym dane i jeden suwak w drugim dane i 3 suwaki.
Problem polega na tym iż pierwszy suwak działa poprawnie lecz kolejne 3 już nie. W consoli mam błąd 'selectedIndex' of undefined.
Oraz czy nie dało by się tych trzech ostatnich połączyć aby się nie powielały a odnosiły do innych divów ?
Poniżej cztery suwaki
<script> $(function() { var select = $( '#minbeds'); var slider = $( "#slider" ).slider({ min: 0, max: 200, range: "min", value: select[0].selectedIndex + 1, slide: function( event, ui ) { select[0].selectedIndex = ui.value - 1; } }); $( "#minbeds" ).change(function() { slider.slider( "value", this.selectedIndex + 1 ); }); }); </script> <script> $(function() { var select = $( "#minbeds1" ); var slider = $( "#slider1" ).slider({ min: 0, max: 100, range: "min", value: select[0].selectedIndex + 1, slide: function( event, ui ) { select[0].selectedIndex = ui.value - 1; } }); $( "#minbeds1" ).change(function() { slider.slider( "value", this.selectedIndex + 1 ); }); }); </script> <script> $(function() { var select = $( "#minbeds2" ); var slider = $( "#slider2" ).slider({ min: 0, max: 100, range: "min", value: select[0].selectedIndex + 1, slide: function( event, ui ) { select[0].selectedIndex = ui.value - 1; } }); $( "#minbeds2" ).change(function() { slider.slider( "value", this.selectedIndex + 1 ); }); }); </script> <script> $(function() { var select = $( "#minbeds3" ); var slider = $( "#slider3" ).slider({ min: 0, max: 100, range: "min", value: select[0].selectedIndex + 1, slide: function( event, ui ) { select[0].selectedIndex = ui.value - 1; } }); $( "#minbeds3" ).change(function() { slider.slider( "value", this.selectedIndex + 1 ); }); }); </script>