Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript][PHP]Sortowanie zdjęć, pomocy!
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
zurun
Witam, Mam w skrypcie CMSa swojej strony kod który odpowiada za wyświetlanie zdjęć w sliderze wszystko działa tylko mam problem z kolejnością w jakiej się wyświetlają. Który element kodu odpowiada za to w jakiej kolejności obrazki się wyświetlają na stronie? Jeśli numeruje obrazki 1.png,2.png,3.png,4.png itd. to nie wyświetla ich ani od najmniejszego do największego ani według daty dodania. Nie wyświetla też losowo za każdym odświeżeniem strony, jest stała kolejność ale nie wiem od czego ona zależy. Jestem początkujący a programista który to pisał miał wypadek i nie żyje ktoś może pomóc?

kod:
  1. <?php
  2.  
  3. $path_to_slides_catalogue = $MODULE_CONFIG['path_to_slides_catalogue'];
  4. ?>
  5.  
  6. <?php
  7. if(substr($path_to_slides_catalogue, mb_strlen($path_to_slides_catalogue)-1, 1) == '/')
  8. {
  9. $path_to_slides_catalogue = substr($path_to_slides_catalogue, 0, mb_strlen($path_to_slides_catalogue)-1);
  10. }
  11. else
  12. {}
  13.  
  14. $cat = "".$path_to_slides_catalogue;
  15. $handle = opendir($cat);
  16. while ($file = readdir($handle))
  17. {
  18. if((!is_dir($cat.$file)) && ($file != '.') && ($file != '..'))
  19. {
  20. #$ext = end(explode(".", $file));
  21. $files[] = $file;
  22. }
  23. }
  24. closedir($handle);
  25. #$random_nr = Rand(0, count($files)-1);
  26. $number = count($files);
  27. if( $MODULE_CONFIG['sort'] == 1 ) natsort($files);
  28. //echo '<!-- '. implode( ', ', $files ) .'-->';
  29. ?>
  30.  
  31. <script type="text/javascript">
  32. $(function() {
  33. $('#slideshow_<?php echo $MODULE_ID; ?>').crossSlide({
  34. sleep: 3,
  35. fade: 0.5
  36. }, [
  37. <?php
  38. $i = 0;
  39. foreach($files AS $file)
  40. {
  41. ?>
  42. { src: '<?php echo $path_to_slides_catalogue; ?>/<?php echo $file; ?>' }
  43. <?php
  44. $i++;
  45. if($i < $number)
  46. {