Może zacznę od tego, że nie jestem programistą, przez co wykazuję dużą trudność w poruszaniu się w językach programowania. Oczywiście potrafię napisać proste rzeczy, typu prosta instrukcja warunkowa if/else, ale na tym się moje umiejętności w tym zakresie kończą. Żeby jednak nie wyjść na totalną lamę, wspomnę tylko, że biegle znam język HTML4/5 i CSS 2/3. To już coś, nie?

A teraz do rzeczy:
Mam panel do pisania tekstów napisany w PHP (na frameworku Laravel).
Panel zwraca tablicę JSON.
[0]=>
object(stdClass)#1 (5) {
["id"]=>
int(2)
["name"]=>
string(8) "rhythmix"
["created_at"]=>
string(27) "2020-07-17T18:52:52.000000Z"
["updated_at"]=>
string(27) "2020-07-17T18:52:52.000000Z"
["last_article"]=>
object(stdClass)#2 (9) {
["id"]=>
int(15)
["title"]=>
string(31) "Rhythmix AC 077 2016-12-09 H1T1"
["author"]=>
string(19) "Dariusz S."
["description"]=>
NULL
["content"]=>
string(633) "<p>"Rhythmix AC" to miksowany program 4BO skonstruowany z największych przebojów POP, Dance & R'N'B. Choć format czasem nawiązuje do aktualnych list przebojów, treść nie jest od nich w żaden sposób zależna. Powiedzieć można, że "Rhythmix" prezentuje utwory powszechnie znane i lubiane, często w zremixowanych (również przez Ultramix) wersjach.</p>
<p>Dystrybucja materiałów odbywała się za pośrednictwem portalu "Mixcloud.com", a projekt zakończył życie 160. odcinkiem w 2018 roku.</p>
<p>[media]https://www.mixcloud.com/ultramix/rhythmix-ac-77-2016-12-09-h1t1/[/media]</p>"
["is_active"]=>
int(1)
["category_id"]=>
int(2)
["created_at"]=>
string(27) "2025-08-17T23:16:08.000000Z"
["updated_at"]=>
string(27) "2020-08-06T20:52:19.000000Z"
}
}
[1]=>
object(stdClass)#3 (5) {
["id"]=>
int(3)
["name"]=>
string(3) "wps"
["created_at"]=>
string(27) "2020-07-17T18:52:57.000000Z"
["updated_at"]=>
string(27) "2020-07-17T18:52:57.000000Z"
["last_article"]=>
object(stdClass)#4 (9) {
["id"]=>
int(59)
["title"]=>
string(41) "Weekly Party Show - ARP Edition - Demo #1"
["author"]=>
string(19) "Dariusz S."