Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Php3
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Radek_1
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób sprawdzić czy serwer na którym masz strone obsługuje php3 Tzn. mam pewen scrypt i jak próbuje wejść poprzez link na strone przyklad.php3 to wyskakuje komunikat "Czy chcesz zapisać plik na dysku?". Sprawdzałem phpinfo i mam php 4.0.6 czy coś takiego, na pewno powyżej 4.
kicaj
Masz na mysli pliki z rozszezeniem *.php3? Bo jesli tak, to zapytaj admina. Z Twojego przykladu wynika ze nie masz wlaczonego tego rozszezenia.
aleksander
zmien rozszerzenie na *.php
Radek_1
Jestem początkujący i ucze się z tutoriali i różnych poradników. Pisze, że nazwa ma być .php3. Próbowałem z rozszeżeniem *.php ale niestety nie działa.
Pigula
ale co to jest jakis gotowy skrypt czy co? bo rozszerzenie raczej nie powinno wplywac zbytnio jezeli apache jest ustawiony na php to bedzie dzialac moze nie miec wykonywania plikow php3. a jezeli to jest skrypt jakis gotowy to poprostu moze tam gdzie go includjesz zmien rozszerzenie z php3 na php?? napisz jakis blad moze ci wyskakuje.
Radek_1
Cytat
Warning: fgets(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/emergency/www/Test/obsluga.php on line 48
Resource id #3

To jest treść błędu. Owy skrypcik to:
  1. <?php
  2. $Plik = fopen("Plik.txt", "r");
  3. {
  4.  
  5. $Linia = fgets($myFile, 1);
  6. print("$Plik <BR>");
  7.  
  8. }
  9. fclose($Plik);
  10. ?>
TomASS
a co to jest $myFile?
daj zamiast:

1. <?php
  2.  
  3. $Linia = fgets($myFile, 1);
  4.  
  5. ?>

1. <?php
  2.  
  3. $Linia = fgets($Plik, 1);
  4.  
  5. ?>

i możesz wykasować '{' oraz '}'
Radek_1
Kurcze, mój błąd zapomniałem o jednej linijce, przepraszam. Oto prawidłowy kod:
  1. <?php
  2. $Plik = fopen("Plik.txt", "r");
  3. while(!eof($Plik))
  4. {
  5.  
  6. $Linia = fgets($myFile, 1);
  7. print("$Plik <BR>");
  8.  
  9. }
  10.  
  11. fclose($Plik);
  12. ?>
crash