Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak zrobić szablon www oparty o PHP ?
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
M-Hunter
Jestem bardzo początkujący w php (HTML mnie już nudzi) i chciałbym zapytać o radę. Jak zrobić szablon z obsłgą php ? Jest mi bardzo potrzebny. Tylko proszę bez takich "poszukaj se już było" czy "poszukaj gdieś na sieci" bo wszystko co znalazłem to nie działało na piwko.pl
PS. Najlepiej jakyście mogli to przetestować na piwko.pl
kurtz
Hej
Cytat
Jestem bardzo początkujący w php (HTML mnie już nudzi) i chciałbym zapytać o radę. Jak zrobić szablon z obsłgą php ? Jest mi bardzo potrzebny. Tylko proszę bez takich "poszukaj se już było" czy "poszukaj gdieś na sieci" bo wszystko co znalazłem to nie działało na piwko.pl
PS. Najlepiej jakyście mogli to przetestować na piwko.pl

1) napisz co takiego testowales i nie dzialalo - conajmniej dziwne jesli malo prawodpodobne :)

2) artykuly o systemach szablonow znajdziesz np pod adresem http://www.phpbuilder.com/columns/index.ph...cat=3&subcat=35

3) prawdopodobnie najlepszym systemem (bardzo zaawansownym) sa Smarty - http://smarty.php.net


Pozdrawiam
patrycjusz
możesz tak spróbować smarty...
albo zacząć od czegoś takiego...[php:1:4dc1be1cc1]
<?php

$where = $HTTP_GET_VARS['go'];
$allowed_values = array
(
"siedziba" => "scieżka do pliku np.",
"adres" => "inc/teksty/costam.inc",
);
if ($allowed_values[$where] != '')
{
//tuaj includujesz najpierw góre htmlowej strony
include("inc/header.inc");
include("$allowed_values[$where]");
//tutaj dół html strony
include("inc/footer.inc");
}
else
{
include("inc/header.inc");
include("inc/teksty/glowna.inc");
include("inc/footer.inc");
}
?>[/php:1:4dc1be1cc1]
Działanie bardzo proste przykładowy link wygląda tak
index.php?go=siedziba
i w tym momencie pobierana jest zmienna go i napodstawie jej wartości w odpowiednie miejsce includowany jest odpowiedni plik... :wink:
Pozdrawiam PAT
M-Hunter
Ale ja nie chce tak jak to podałeś PAT tylko tak :


<table>
<tr>