Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pomoć przy wyborze... ?
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
Hugster
Witam.

Dla wszystkich obeznanych jest to zapewne kolejne "lamerskie" pytanie, ja jednak w tej konkretnej tematyce jestem zielony. Osobiście robie layout'y do stron używając Corel'a i PhotoShop'a. Z tym że kiedy przychodzi mi do zamian treści stron muszę ingerować w kod strony. Mam więc pytanie, czy któreś z oprogramowań na licencji GNU pozwalało by mi utworzyć portal, w których poprzez panel administratora mógłbym zmieniać treści podstron, cen towarów, zdjęć aktualnych produktów, itd? No i zależałoby mi przy tym, żebym mógł wykorzystać wcześniej przygotowane projekty *.psd.

Dość niedawno testowałem system "Jooml'a" i muszę przyznać że spodoabło mi się to, gdyby nie fakt że nie mogłem zastosować swoich layout'ów - no chyba że nie wiem o tym, że mogę...

Za wszelkie sugestie i odpowiedzi z góry dziękuje!

----
Pozdrawiam
Hugster
Cysiaczek
Możesz wykorzystac swoje layouty, ale musisz je troszkę podstosować. Obejrzyj sobie pliki layoutów Joomli i tak zmodyfikuj swoje, aby działałały. Wymaga to troszkę pracy, ale się opłaca smile.gif
Nietety żaden program za Ciebie tego nie zrobi.

Pozdrawiam.
Hugster
No i nie szukam programu, który odwali za mnie całą robote. Z tym że przglądałem szablony np. od wspomnianego "Joomla" i muszę przyznać że nie jest tam tak wszystko oczywiste - musze nad tym chwile przysiąść i skoro mówisz że można to pewnie tak jest...

Ale druga sprawa, to które ze darmowych, dostępnych na rynku oprogramowań polecacie? Czy 'pchać się' w "Jooml'a" czy może wypróbowac "Mambo" (chociaż wydają mi się one strasznie podobne), a może coś zupełnie innego ?

---
Pozdrawiam
Hugster
dr_bonzo
Prosze poprawic tytul topiku, ten jesat niezgodny z regulaminem
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.