Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PRZESYŁANIE DANYCH MIEDZY KOMPUTERAMI !!!
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
ciucia
Jak zrobic przesyłanie danych miedzy komuterami, ktore sa zapisane w pliku np.txt
adwol
Cytat
Jak zrobic przesyłanie danych miedzy komuterami, ktore sa zapisane w pliku np.txt

Najlepiej po sieci. :wink:
A na serio to sprecyzuj co dokładnie chcesz zrobić bo temat jest za szeroki.
ciucia
Robie gre (nie w php), mam zamiar zrobic multiplayer wykorzystyjac php.
Wszystkie dane do przesyłania byłby zapisywane w pliku txt.
adwol
Cytat
Robie gre (nie w php), mam zamiar zrobic multiplayer wykorzystyjac php.
Wszystkie dane do przesyłania byłby zapisywane w pliku txt.

Do otwierania połączenia sieciowego się jako klient użyj funkcji fsockopen.
Później możesz z/do utworzonego deskryptora czytać/pisać jak z/do pliku.
ciucia
Moze jakis przykład, bo zabardzo sie nie orientuje - byłoby super, albo napiszcie co mam dokładnie zrobic.
adwol
Cytat
Moze jakis przykład, bo zabardzo sie nie orientuje - byłoby super, albo napiszcie co mam dokładnie zrobic.

Ale nadal nie wiem co chcesz zrobić. Tylko nie pisz, że piszez gre i jakieś dane są w plikach txt tylko konkrety. Powiedz jak chcesz się połączyć (piszesz strone kliencką, tak?), czy chcesz zapisać dane czy odczytać, jaki jest protokół rozmowy ze zdalnym komputerem i co chcesz zrobić z danymi które odbierzesz (jakoś sprawdzić, zapisać, czy ma być jakaś weryfikacja, itp.).
ciucia
Dane które sa zapisane na dysku w pliku txt to połozenie gracza.
I te dane które sa zapisane w tym pliku przesłac do innego gracza i tam tylko są odczytywane za pomaca gry i tak w kółko

Połaczenie wmiare szybkie (zeby nie buło lagów biggrin.gif )

aha jeszce moj GG:2280638
kris_
ja widze tutaj bardzo wiele problemow z dostepem do plikow
nie mowie juz o bezpieczenstwie i mozliwosciach miedzania
tu sie az prosi o zastosowanie bazy danych, przemysl to, najwazniejsze sa dobre zalozenia kazdego projektu!
ciucia
a szybko by chodził taki MULTIPLAYER w php
FiDO
Jesli sam skrpyt komunikacyjny niebylby zbyt skomplikowany to pewnie nie.. ale po co rozdzielac program (gre) na kilka jezykow, lepiej napisac to w jednym, w tym w ktorym piszesz juz gre. W kazdym praktyznie masz obsluge sieci, wiec tylko kwestia nauczenia sie tego.
A jesli wybrales(as?) np. Delphi/Builder to tam sa o ile pamietam gotowe klasy jeszcze bardziej ulatwiajace obsluge sieci.
kris_
wydaje mi sie ze komputer ktory dzis mozna kupic za 3000zl obsluzyl by do 1000 graczy na raz.
np zpbacz www.reddragon.pl, nie wiem w czym to jest napisane ale tam gra srednio po 1000 osob na raz a w ciagu dnia kiladziesiat tysiecy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.