Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [FCKeditor/php] upload i alt+s
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
Chiq_
Witam.
Od niedawna zajmuję się php i jestem jeszcze troszeczkę zielony. Kilka tygodni temu wypatrzyłem w internecie coś o nazwie FCKeditor. Posiadam wersję 2.4. Mam to u siebie na serwerze w fazie tesów. Tylko że. Nie daję się tam uploadować plików/obrazków. Szukałem. Z dokumentacji wiki nie można się niczego dowiedzieć. A na forach albo panuje bałagan w tematach, gdzie nie wiadomo kto komu odpowiada, albo piszą ludzie bez pojęcia.
Dla dobrych ludzi: testowałem w IE 7 i FF. Mam serwer. Miejsce jest. Atrybuty też (777).

I druga sprawa. To do użytkowników edytora. Czy u Was da się napisać literę "ś"?? U mnie powoduje to uruchomienie funkcji 'submit'. Jak się tego pozbyć??
Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź,
Kłaniam się,
Adam Wojtaś.
revyag
Przenoszę z php na Gotowe rozwiązania
Chiq_
Ok. Czekam dalej.
marcinspooky
Też miałem ostatnio ten problem w wersji 2.4.

Rozwiązanie jest proste. W pliku config.js zakomentuj (//) następującą linijkę (około 140 wiersza):

[ CTRL + ALT + 83 /*S*/, 'Save' ]

Pozdrawiam
arecki
W katalogu fckeditor'a masz następującą ścieżkę: editor/filemanager/. W nim masz katalogi browser i upload. W katalogu browser/default/connectors/php/ szukasz pliku config.php i go edytujesz. $Config['Enabled'] ustawiasz na true a w $Config['UserFilesPath'] ustawiasz ścieżkę względną do plików uploadowanych. Możesz również ustawić bezwzględną w zmiennej $Config['UserFilesAbsolutePath'] ale ja nie ustawiałem i działa. Póżniej wracasz do katalogu 'upload' ze ścieżki z pierwszego mojego zdania. Wchodzisz do upload/php i to samo ustawiasz w config.php. Mnie zadziałało. Z tego co pamiętam to starsze wersje nie chciały mi rozpoznawać że z PHP się dostaje ale najnowsza poszła 'od ręki'.
Włodek
Witam,

Zgodnie z Waszymi wskazówkami uporałem się z literką "ś" - działa i jest OK!