Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Portal informacyjno-rozrywkowy dla "młodych"- szukam ludzi do pomocy
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
T@rsch van Cobratay
Witam serdecznie!

Nazywam sie Grzegorz Konkel. Jestem studentem 2 semestru Informatyki i ekonometrii o specjalizacji informatyka stosowana w WSB w Gdańsku.
Wraz z grupa informatyków i znajomych ze szkoły rozpoczełem budowę portalu informacyjno-rozrywkowego dla "młodych".

Główną myślą portalu jest stworzenie servisu w którym młodzi ludzi znajdą wszystko to czego potrzebują.Servis jest podzielony na dwie cześci jak juz wcześniej wspomniałem.

W dziale informacja, będzie można znaleźć najświeższe informacje z różnych dziedzin jakie nas otaczają, np biznes a w nim banki i kredyty.. sport, motoryzacja..
a w dziale edukacja pomoce nauke.. notatki i sciągi...smile.gif

w dziale rorywka... nad tym jeszcze pracuje:P ale jakie gry, opisy...
..................
Poszukuję chętnych osób do wspópracy. Czekam na wasze propozycje. Dla najbardziej aktywnych redaktorów czekają rzeczowe nagrody.

Prosze o wasze opinie i sugestie a tagże zgłoszenia... licze na wasza pomoc i otwarte umysły..
Pozdrawiam
-----

Grzegorz Konkel

Student WSB w Gdańsku, IiE
Samorząd Studencki - delegat
Starosta Roku
członek Senatu WSB

kom. 601 730 244
gg: 3243271
e-mail: tarsch@gmail.com
wsb.gda@gmail.com
envp
Cytat
Dla najbardziej aktywnych redaktorów czekają rzeczowe nagrody.

Czemu tutja szukasz redaktorów?
markus95
Ja mógłbym ! smile.gif tylko czy miałbym pomóc w pisaniu strony , codziennym dodawaniu newsów (do biznesu ,motoryzacji itp)a może w programowaniu jej ?A to o mnie :Opanowałem już troche php umiem zrobic sklep online ,mechanizm newsów na stronie itp. poza tym umiem : Tworzyc grafike i animacje flash
(Może niedlugo bende robil gry we flash-u),html,javascript i css !

Mam 12 lat biggrin.gif exclamation.gif!! Dużo umiem jak na takiego dzieciaka aarambo.gif
Fuzja
To może pójdź już na studia co smile.gif ?