Witam piszę jeszcze raz bo zostałem zablokowany mam nadzieję, iż już teraz wszytko będzie OK. Potrzebuję pomocy bo już wychodzę z siebie (zresztą nie ma się co dziwić - jeżeli chodzi o programowanie to jestem zielony). Stworzyłem poniższy skrypt i potrzebuję dorobić do tego stronicowanie, skrypt wyświetla newsy (pliki tekstowe) , ale tylko pierwszą linię (ma być przycisk więcej), ale nie w tym rzecz. Chodzi o to czy może, ktoś mi powiedzieć jak zrobić do tego stronicowanie np. żeby po 5 się na stronie wyświetlało, a może nie da się do tego skryptu już dorobić stronicowania bo operuje na plikach tekstowych a jego rekordy to kolejne liniie pliku?questionmark.gif Proszę o pomoc.
  1. <?php
  2. $katalog = "art";
  3. $kat = opendir($katalog);
  4.  
  5. while ($plik = readdir($kat)){
  6. $rozszerzenie=substr($plik, strrpos($plik,'.'));
  7. if ($rozszerzenie==".txt"){
  8. $baza["$katalog/$plik"]= date("j-m-Y H:i", filemtime($katalog."/".$plik));
  9. }
  10. }
  11.  
  12. closedir($kat);
  13.  
  14. if ($baza<>null){
  15. arsort($baza);
  16. $licznik=0;
  17. while (list($nazwa,$data)=each($baza))
  18. {
  19. $licznik++;
  20. $linia=0;
  21. $nius=file($nazwa);
  22. $dane=file($nazwa); 
  23. $end=count($dane);
  24. $wywalam=array_pop($nius);
  25. foreach($nius as $wartosc)
  26. {
  27.  if ($linia==0)
  28. echo "<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0 width=400><tr><td valign=top bgcolor=#FFFF00><font face=Verdana size=2><b>" .$wartosc. "</b></font><font face=Verdana size=1></font></td></tr>";
  29. else
  30. if ($linia==1)
  31. echo "<tr bgcolor=#FFF000><td valign=top bgcolor=#FFF000><font face=Verdana size=1><p align=justify>" .$wartosc. "</p></font></td></tr>";
  32. $linia++;
  33. }
  34. echo "</table>";
  35. echo "<table cellpadding=0 cellspacing=0 width=400><tr><td width=400 height=3 colspan=2></td></tr>
  36. <tr bgcolor=#FFFH00>