Witam,
usiluje napisac skrypt obslugujacy galerie i wymyslilem sobie popcje dodawania wybranych zdjec do ulubionych. Ulubione to tablica w bazie danych o nazwie takiej samej jak login usera_box oraz i polach:
ID, ID_sesji, fota. W polu fota wrzucam link do zdjecia. Wszystko dziala "prawie" ok ale z formulaza wyboru fot podczas dodawania do bazy laduja mi sie smieci ktore chce usunac (generalnie jest to id_sesji w postaci 0, 1,2 ... i dodaja sie do pola fota)

Probowalem sobie z tym poradzic dodajac
  1. <?php
  2. $zapytanie="DELETE FROM `".$_SESSION['nick']."_box` WHERE `fota` LIKE !'*.jpg'";
  3. mysql_query($zapytanie);
  4. ?>

i nawet zadzialalo, ale... tylko raz!!
Jestem zielony w temacie i z sql mam doczynienia od 3 dni ale blaaagam o pomoc!!
Smieci dostaja sie przez zmienna pobrana z submita w formulazu, do ktorego przypisalem jako value id sesji. W mommencie kiedy usunalem z niego name i value wszystko dziala ok ale... dla odmiany jakos ucina mi dane ostatniego w kolejnosci zaznaczonego do dodania zdjecia. Heeeeelp... jestem na granicy szalenstwa biggrin.gif!!

plik add.php wyglada tak:

1. <?php
  2. foreach ($_POST as $nazwy){
  3.  
  4. $zapytanie = "INSERT INTO `".$_SESSION['nick']."_box` (`id`, `id_sesji`, `fota`) VALUES ('', '".$Submit."', '".$nazwy."')";
  5. mysql_query($zapytanie);
  6. };
  7.  
  8. function sortuj_tabele(){
  9. $zapytanie="CREATE TABLE `temp` (
  10. `id` INT NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY ,
  11. `id_sesji` TEXT NOT NULL ,
  12. `fota` TEXT NOT NULL
  13. ) ENGINE = MYISAM;";
  14. mysql_query($zapytanie);
  15.  
  16.  
  17. $zapytanie="INSERT INTO `temp` (`id_sesji`, `fota`) 
  18. SELECT DISTINCT `id_sesji`, `fota` 
  19. FROM `".$_SESSION['nick']."_box` ";
  20. mysql_query($zapytanie);
  21.  
  22. $zapytanie="TRUNCATE TABLE `".$_SESSION['nick']."_box`";
  23. mysql_query($zapytanie);
  24.  
  25. $zapytanie="INSERT INTO `".$_SESSION['nick']."_box` SELECT * FROM `temp`";
  26. mysql_query($zapytanie);
  27.