Witam,
Przedewszystkim chciałem wspomnieć, że za bardzo nie wiedziałem, gdzie zarzucić tym tematem, więc profilaktycznie, aby nie narazić się moderatorom ( ) napisałem w Hydeparku.
Mam problem z wykorzystaniem skryptu EasyTS (ticket system), autorstwa JMB Software - http://www.jmbfree.com/software/ts/
Jest to skrypt do wysyłania zgłoszeń przez klientów do administracja, coś na kształt wsparcia technicznego, podobne systemy, ale znacznie bardziej rozbudowane, np. OTRS (http://otrs.org/) są wykorzystywane m.in. przez prowidentów hostingu.
Mój problem polega na tym, że po zainstalowaniu skryptu (widocznie poprawnie, gdyż panel admina uruchamia się bezbłędnie) za bardzo nie wiem w jaki sposób kierować klienta na stronę, gdzie może oddać zgłoszenie.
Liczyłem, że któryś z plików będzie swego rodzaju formularzem, przy pomocy, którego coś takiego będzie się odbywało, natomiast tak nie jest.
Podejrzewam zatem, że należy założyć/skonfigurować jakąś skrzynkę mailową na serwerze, aby wysyłane pod wskazany adres maile zostawały wczytywane bezpośrednio do panelu administratora, gdzie tam już nastąpi ich segregowanie i inne czynności, dla których powstał ten system.
Nie wiem jednak, czy myślę właściwie, ani jak dokonać takiej konfiguracji.
Nie mogę także rozwiązania znaleźć w specyfikacji technicznej. Umieszczam ją na stronce do wglądu (chyba to nie jest zabronione przez firmę, skrypt jest rozpowszechniany bezpłatnie). W każdym razie usunę to jak tylko ktoś mi wyjaśni co jest grane
Specyfikacja techniczna dla EasyTS: http://pomocyyy.awardspace.com/easyts_docs/index.html
Pozdr.