Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: form
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Szukam
glass
Szukam raczej gotowej odpowiedzi, jestem w php początkujący, tylko parę skryptów ...

Mam stronę chciałbym by z jej poziomu za pomocą php użytkownik miał możliwość wysłania poczty na mojego maila
powiem co wiem i czego chcę sie dowiedzieć: (wiem że to często poruszany temat, proszę o wyrozumiałość smile.gif

znam funkcję o której najczęściej się mówi tą funkcją jest
mail ("","","")

- dowiedziałem się również że by polecenie działało potrzeba skonfigurować php.ini na serwerze, to moje pierwsze pytanie jak to zrobić i czy na localhost można jakoś testować działanie, tzn czy wiadomość poleci na maila??
- drugie pytanie dotyczy ogólnie tego czy da się to zrobić bez jakiegokolwiek wsparcia,
tzn. mam formularz, plik php obsługujący i to wszystko questionmark.gif

Chciałbym by użytkownik po poprawnym wypełnieniu formularza otrzymał wiadomość tak tak wiadomość została wysłana i tyle.. bez dodatkowych kłopotów!
Dużo szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na te pytania proszę o podpowiedź.

Dzięki! blinksmiley.gif
Nattfarinn
Cytat(glass @ 6.10.2007, 22:37:31 ) *
- dowiedziałem się również że by polecenie działało potrzeba skonfigurować php.ini na serwerze, to moje pierwsze pytanie jak to zrobić
Tutaj gotowego nic nie dostaniesz raczej. Wszystko zależy od Twojego systemu operacyjnego na którym instalowałeś serwer. Ale jeśli chodzi Ci o wykupiony serwer to najprawdopodobniej ma tą usługę włączoną. Na pierwszy ogień radziłbym Ci się przyjrzeć manualowi (po to on jest). Szczegóły: ::tutaj:: i ::tutaj::

Cytat(glass @ 6.10.2007, 22:37:31 ) *
- drugie pytanie dotyczy ogólnie tego czy da się to zrobić bez jakiegokolwiek wsparcia,
tzn. mam formularz, plik php obsługujący i to wszystko questionmark.gif
W zasadzie - tak. Ale odpowiedź jest o wiele bardziej złożona, ponieważ...

Cytat(glass @ 6.10.2007, 22:37:31 ) *