Witam.

Szukam skrypu do pobierania zdjęć z konkretnych url'i (lub ewentualnie proszę o podpowiedzi jak napisać) .

Jest sobie baza, z której wyciagam listę url'i do obrazków.
Następnie chcę zapuścić pętlę, która po kolei sprawdzi moje url'e do obrazków i pobierze jeśli tam będą.
Chcę aby skrypt można było uruchomić z przeglądarki i żeby zwracał jakieś podsumowanie całej operacji.
Problem polega na tym, że nie wiem jak napisać samą funkcję, która mi pobierze określonego adresu plik i zapisze go na moim serwerze w określonym katalogu i z określoną nazwą.

Dodam, że jestem raczej początkującym "programistą" php :-)

Proszę o pomoc lub ewentualnie oferty na maila.

Jeśli Waszym zdaniem będzie to pracochłonne zadanie to oczywiście mogę zlecić wykonanie tego skryptu i za niego zapłacić rozsądne pieniądze.

Pozdrawiam.

Juz sobie poradzilem.

Kod
<?php
// ponizsza linia uruchamia ponownie skrypt (odswieza okno przegldarki)  po 1 sek od momentu zakończenia działania skryptu
// - stosuj gdy masz ograniczenie czasowe wykonywania jednego skryptu php
// u mnie było 30 sek, wiec ograniczałem query do tylu wierszy aby wykonywanie skryptu zmieściło się w czasie
// a następnie uruchamiałem skrypt ponownie automatycznie przy pomocy ponizszego magicznego wiersza kodu

header('Refresh: 1; url=http://www.twoj.serwer.pl/folder_z_tym_skryptem/skrypt_pobierajacy.php');

$sql = mysql_connect ('nazwa_serwera_mysql', 'nazwa_uzytkownika_mysql', 'haslo_uzytkownika_myslq');
mysql_select_db("isnasiel_inter");

//w tabeli były już linki do obrazków, które należało pobrac
$q = "SELECT product_code, product_image FROM sklep_product WHERE product_image LIKE \"http%\" ORDER BY product_code;";
$query = mysql_query($q);

while ($wiersz = mysql_fetch_row($query)) {
  
  $plik = $wiersz[0];
  $link1 = $wiersz[1];
// tu pobieramy plik z okreslonego adresu (link1)
// i zapisujemy go w odpowienim miejscu (output)
  $output = "/home/public_html/images/product/".$plik.".jpg";
  $fp = @fopen($link1, 'r');