Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: prośba do znających php:)
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
athlonpp
Witam,

Moja księga gości dopisuje nowe wpisy na dole strony. Chciałbym aby dopisywała je na górze bo tak zdecydowanie lepiej się czyta (wygląda też lepiej). Chy ktoś mógłby mi pomóc w modyfikacji, nie znam się na php ani troche...Tak wygląda księga: http://members.lycos.co.uk/motyle/je/tesst.php3 A tu można pobrać cały skrypt, jest malutki...: http://members.lycos.co.uk/motyle/jest.zip

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, poprawiony skrypt można podesłać mi na maila: athlonpp@wp.pl
stoprocent
ten book na plikach txt jest oparty wiec przypuszzcam ze chodzi oto ze dane zapisywane sa na koncu pliku . masz tutaj kod ktory zapisuje dane napocztaku pliku z reszta dasz sobie chyba rade .
[php:1:02c8730b4f]<?php
$wpis = $twoj_wpis.'n';
$file="plik.txt";
$fp = fopen("$file", "r+");
flock($fp, 2);
$wpis=$wpis. fread($fp,filesize($file));
rewind($fp);
fputs($fp, $wpis);
flock($fp, 3);
fclose($fp);
?>[/php:1:02c8730b4f]
athlonpp
eee nie wiem jak to sklecic do kupy...księga składa się z 9 plików, ale nie ma żadnego txt wiec trzeba cos innego zrobic chyba? Tu jest readme.html od autora skryptu, może to coś pomoże:
Cytat
Aby odpalic księgę gości należy standardowo posiadać zaistalowane php :-))
A tak naprawdę to aby to ruszyło należy rozpakować pliki i otworzyć z poziomu przeglądarki plik ---- tesst.php3 --- jest on odpowiedzialny za wyświetlanie wpisów. Należy go zmodyfikować aby odpowiadał wizualnie potrzebom naszej witryny.