Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MYSQL][PHP]problem z wyświetlaniem query - zwrot arraya
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Listonoszek
Cześć! jestem absolutnie zielony w tematyce PHP, kod jestem w stanie stworzyć bazując na skryptach lub przerabiając dotychczas istniejące(i też nie zawsze;)), jednak napotkałem na swojej drodze swego rodzaju problem.

Zacznę od tego, że chciałem pobrać coś z bazy MYSQL a następnie wyświetlić to - nad newsy chciałem dodać taką stałą rubryczkę, która miałaby pobierać tekst z bazy MYSQL. Kod wygląda tak:

Kod
<?
header('Content-Type: text/xml; charset=utf-8');
echo '<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>';

$user="XYZ";
$pass="ZYX";
$baza="YXZ";

mysql_connect ("mysql", $user, $pass);
mysql_select_db ($baza);

$zapytanie = "SELECT post_content FROM wp_posts WHERE ID=0";
$pobierz = mysql_query($zapytanie);

while($dane = mysql_fetch_array($pobierz)) {
    print_r($dane);

}

?>

w czym tkwi problem? Otóż. Skrypt w momencie zastosowania print_r zwraca mi wynik
Cytat
Array ( [0] => SPRAWDZAM JĘZYK POLSKI [post_content] => SPRAWDZAM JĘZYK POLSKI )

co mi nie pasuje? Nie pasują mi nagłówki chyba tabel, czy tam kolumn, no i jakiś array, co mi się tu pojawia. No i w dodatku zawartość bazy wyświetliła się dwa razy - Kali nie wiedzieć czemu... (?)
gdy zastosuje samo print zwraca:
Cytat
Array

natomiast samo echo nie działa i strona ładuję się tylko do połowy.
Próbowałem na wszystkie sposoby i zmieniać mysql_fetch_array na mysql_fetch_row, na samo mysql_fetch... jednak bez rezultatu.

dodam, że strona jest w wordpressie(serwer dhost.info, PHP safe ON - jeśli to miałoby pomóc)
Nie wiem gdzie robię błąd. Chylę czoła i proszę o pomoc!

pozdrawiam
Listonoszek
tehaha
  1. while($dane = mysql_fetch_array($pobierz)) {
  2. echo $dane['post_content'];
  3.  
  4. }

mysql_fetch_array() zwraca tablicę z wynikami, więc dane wywołujesz jak z tablicy
Ulysess