Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak uzyć SSL
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW > Apache
agata233
Jestem laikiem i nie wiem, jak to zrobić. Jak zastosować SSL w swoim sklepie np? Prosze o pomoc! Czy trzeba wkleic jakis kawałek kodu? Jak to sie robi?
Bakus
Chodzi Ci o konfigurację serwera, czy wykorzystanie już skonfigurowanego serwera z szyfrowaniem?
Jeżeli chodzi o to pierwsze, to muszę Cię poprosić o szczegóły konfiguracji serwera - system operacyjny i serwer z jakiego korzystasz...
Jeżeli chodzi o to drugie, to poprostu musisz podać pełne adresy do plików (https://www.sklep.pl/plik.php)... nie możesz zapomnieć o dodaniu tego magicznego S na początku adresu...
agata233
Chodzi mi o obydwie rzeczy.
Uzywam serwera Apache i Windowsa XP.
Bakus
To niestety muszę Cię zmartwić, ale sprawa nie jest aż taka prosta...

Ja bym Ci na początek proponował poszukać w googlach...
Mi to pomogło... Natomiast jeżeli Ci się nie śpieszy, to proponuję poczekać, aż skończę pisać artukuł na ten temat...
Zbłąkany
Czyli w chwili obecnej nie istnieje mod ssl do apace pod windowsa?? bo ja go szukalem tez dosc dlugo ale znalazlem tylko zrodla i pewnie musialbym to skompilowac Bakus??
Bakus
Nie... Istnieje specjalna wersja apacha dla windowsa z obsługą SSL, lecz niestety jedyne co mogę w tym temacie powiedzieć, to to, że mam taki instalatorek, aczkolwiek niestety przez zapomnienie nie zapisałem sobie adresu stronki z jakiej to pobierałem... jak chcesz, to kliknij po pliczek tu:
http://ftp.idn.myftp.org/apachessl-1.3.6-win32.exe

(działa chyba tylko w win98 sad.gif i poza tym może być wolny transwer...)
Zbłąkany
Na pewne dziala na W2k3 i transfer mam calkiem dobry kolo 20 kb/s wienc nie jest zle smile.gif Dzieki za pomoc szkoda tylko, że ja mam zainstalowanego juz apache 2.0.49 a potrzebowalbym sam modul ssl smile.gif ale sprobuje jakos wydobyc pliki z modulem i pomyslec jak to mozna do nowszej wersji wsadzic smile.gif Jak cos wymysle to na pewno dam znac na forum 8)
Bakus