Znalazłem Już gotowca na forum i ładnie działa.
Kod
<?php
date_default_timezone_set('Europe/Warsaw');
function militime(){
$time = explode(' ',microtime(),2);
return floor(($time[1]+$time[0])*1000);
};?>
<HTML>
<HEAD>
<script type="text/javascript">
var $timerID = null , $dif = (new Date(<?php echo militime();?>)).getTime() - (new Date()).getTime();
function wyswietlCzas()
{
var $data = new Date((new Date()).getTime() + $dif),
$godziny = $data.getHours(),
$minuty = $data.getMinutes(),
$sekundy = $data.getSeconds(),
$czas = ['<b>', $godziny, ':', ($minuty<10)?'0'.concat($minuty):$minuty, ':', ($sekundy<10)?'0'.concat($sekundy):$sekundy, '</b>'].join('');
document.getElementById("zegarLayer").innerHTML = $czas;
$timerID = setTimeout(wyswietlCzas,1000);
}
window.onload=wyswietlCzas;
</script>
</HEAD>
<BODY>
<DIV ID="zegarLayer" STYLE="visibility:visible;color:red;position:absolute;top:20;left: 20;">
</DIV>
</BODY>
</HTML><?php exit;?>
Problem ze chce go wstawić do gry na silniku vallheru.. no i tu wielki problem bo nie mogę wstawić kodu js w ten sposób <script>kod skryptu</script> w sekcji head pliku który jest ładowany jako główny index bo wywala fatal error całej gry.. (nie mam pojęcia czemu) js można tam wstawić jedynie tak:
Kod
<script type="text/javascript" src="zegar.js"></script>
W pliku testowym na razie na kompie próbowałem tak:
Kod
<?php
date_default_timezone_set('Europe/Warsaw');
function militime(){
$time = explode(' ',microtime(),2);
return floor(($time[1]+$time[0])*1000);
};?><HTML>
<HEAD>
<script type="text/javascript" src="zegar.js"></script>
</HEAD>
<BODY>
<DIV ID="zegarLayer" STYLE="visibility:visible;color:red;position:absolute;top:20;left: 20;">
</DIV>
</BODY>
</HTML><?php exit;?>
ale zegara brak..
Znalazłem inny skrypt.. trochę pokminiłem i działa wiec dzięki można zamknąć