Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [SF][Symfony2][SF2]Używanie bundla w bundlu
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Frameworki
spacja
Witam, jestem początkujący jeżeli chodzi o SF2 - stąd też przepraszam, za tytuł posta - aczkolwiek nie bardzo wiem jak to inaczej nazwać. Otóż w ramach nauki, staram się napisać mały skrypt do wystawiania faktur.

Otóż na chwilę obecną mam dwa bundle:
1. Frontend/MainBundle
2. Dokumenty/FVATBundle

Wszędzie ludzie piszą, że bundle = osobna funkcjonalność, którą w razie czego można użyć w innym projekcie. OK, więc jest - frontend - wiadomo, FVAT - lista, dodawanie, edycja, drukowanie faktur.

Tylko teraz dwa pytania :
1. czy pliki stylów (.css) powinny być osobne dla każdego bundla ? Czyli mam tworzyć wygląd list z fakturami, wygląd formularza dodawania faktury etc. ? Jeżeli tak to co w przypadku gdy np. w obecnym projekcie formularz ma szerokość 500px - a w innym projekcie, będę miał miejsca na 300px - i co teraz ? za każdym razem trzeba zmieniać tą przykładową szerokość ? Jak to ogólnie ogarną ?

2. Jak połączyć ze sobą te dwa bundle ? Frontend ma za zadanie 'zebrać' funkcjonalności wszystkich bundli w jednym miejscu. Tylko jak mam połączyć te dwa bundle, żeby np. po kliknięciu w link 'Dodaj fakturę VAT' w frontendzie - wyświetlić formularz dodawania ? Stworzyć osobno routing w FrontendBundle typu :
- frontend_fvat_lista ?
- frontend_fvat_dodaj ?

i przy wejściu na np. frontend_fvat_lista - dodać do widoku {% render 'DokumentyFVATBundle:Default:index' %} ? Przecież to podwajanie routingu - to samo mam w FVATBundle o_O

Ma ktoś może jakiś przykładowy projekcik, którym mógłby się podzielić ? Chciałbym zobaczyć jak to wszystko działa na 'żywym' organizmie.
pedro84
1. Szczerze mówiąc, nie rozumiem pytania.
2. Jeśli dzielisz aplikacje na bundle w ten sposób, to po prostu całą funkcjonalność umieszczasz w danym bundlu. Kontroler, etc.
toffiak