Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP]Formularz w php do PDF (mpdf)
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
endurance
Witam, mam problem dotyczący formularza który robię. Formularz napisany jest w HTML z polami do wpisania swoich danych, później pobieram dane w PHP i robię uzupełniony cały formularz za pomocą echo, następnie korzystam z biblioteki mpdf do konwersji jego w PDF tylko tu się pojawia problem, że PDF zwraca czysty kod PHP a nie wykonany przez serwer. Jestem w tej kategorii początkujący i prosiłbym o pomoc jak rozwiązać ten problem aby w PDF był uzupełniony formularz danymi, które wpisał użytkownik. Z góry dziękuje za pomoc.
trueblue
mPDF zwraca PDF, a nie kod PHP.
Pokaż jak wstawiasz kod HTML do PDFa.
endurance
Przepraszam mały błąd zwraca mi PDF w których jest kod php.
Poniżej kod
  1. <?php
  2. include "mpdf57/mpdf.php";
  3.  
  4. $mpdf = new mPDF();
  5. $html = file_get_contents('form.php');
  6. $mpdf->WriteHTML($HTML);
  7. $mpdf->Output();
  8. ?>
trueblue
file_get_contents nie parsuje pliku.
Powinieneś włączyć buforowanie, zainkludować go i pobrać zawartość bufora jako treść do writeHTML.
http://php.net/manual/pl/function.ob-start.php
endurance
Dziękuje bardzo kolego zrobione wszystko działa jak należy mam tylko na marginesie małe pytanko czy jest możliwość pominięcia sprawdzania zawartości zmiennej? Bo jak mam puste pole to w PDF pojawiają mi się błędy, które zwraca PHP.
djpotwosss
Ja to zrobiłem tak:

1. <?
  2. include('mpdf/mpdf.php');
  3. $mpdf=new mPDF();
  4. $html= "Tekst do wyplucia wPDF";
  5. $mpdf->WriteHTML($html);
  6. $mpdf->Output("plik.pdf","D");
  7. ?>

Spróbuj tak
endurance
Zrobiłem podobnie działa już wszystko dobrze tylko mam problem, z tymi zmiennym jak jest puste pole to na górze w PDF pojawiają mi się błędy:
Notice: Undefined index: wersja in C:\xampp\htdocs\serwis\form.php on line 18
Notice: Undefined index: obudowa in C:\xampp\htdocs\serwis\form.php on line 20