Witam jestem studentem form przemysłowych i projektuję aplikację w ramach zadania z komunikacji wizualnej
Potrzebuję pomocy w napisaniu skryptu który pozwalałby wykrywać siłę wstrząśnięcia telefonem / tabletem ,
a następnie odsyłał do jednej z trzech scen, której wybór zależałby od natężenia tej siły.
Sceny zawierają
MovieClipy obrazujące wypadki (np. Potrącenia pieszych, Zderzenia czołowe. itd.) i powinny być odtwarzane losowo.
Scena 1 zawiera wypadki z obrażeniami lekkimi, Scena 2 z obrażeniami pernamentnymi, Scena 3 obrażenie śmiertelne.

Czyli np:

Scena 1 = 0.0 - 1.0
Scena 2 = 1.0 - 2.0
Scena 3 = 2.0 - 3.0

Jeżeli potrząsając telefonem w danym odcinku czasu (np. 3 sekundy) nasza siła wstrząśnięcia urządzeniem wyniesie najwięcej 1.3,
to jesteśmy odsyłani do Sceny 2, w której na pierwszej klatce odbywa się losowe odtworzenie jednego z MovieClipów znajdujących się w niej.

Przygodę z Flashem zacząłem niedawno, a większość skryptów czerpałem z "gotowców" niektóre przerabiając lekko na swoje potrzeby.
Dlatego też zwracam się o pomoc na tym forum bo moje doświadczenie w "pisaniu" kodów na obecną chwile nie pozwoliło by na zaprojektowanie go.
Dodanie skryptu jest nadprogramowe a aplikacja nie będzie wykorzystywana komercyjnie, chciałbym po prostu dokończyć moje założenia
i zobaczyć całość w ruchu.

Poniżej wstawiam aktualny skrypt który po wykryciu ruchu (var threshold:Number = 0.9;) na klatce zawierającej menu pozwala mi na przejście do następnej klatki
na której umieszczona jest animacja wypadku w postaci MovieClipu

CODE
stop();

var fl_Accelerometer_4:Accelerometer = new Accelerometer();
fl_Accelerometer_4.addEventListener(AccelerometerEvent.UPDATE, fl_AccelerometerUpdateHandler_4);

function fl_AccelerometerUpdateHandler_4(event:AccelerometerEvent):void

{
var threshold:Number = 0.9;
if ((event.accelerationX > threshold && event.accelerationY > threshold) ||
(event.accelerationX > threshold && event.accelerationZ > threshold) ||