Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Przycina podczas konwersji canvas to dataURL
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
xgoneon
Witam.
Mam problem.
Zrobiłem sobie taki mini paint w canvas html i mój problem wygląda następująco:
Co sekundę pobieram canvas.toDataURL(), podczas tej operacji mój "paint" się przycina tzn. jak rysuję linię i jest to odświeżenie to tą linię na chwilkę przerywa.

Czy jest jakaś inna metoda na pobranie "obrazka" z canvas tak, aby nie przycięło obrazem ?

Dziękuję za pomoc.
trueblue
A dlaczego co sekundę pobierasz?
xgoneon
Jest to gra na która w której jest pobierany obraz co sekundę, najrozsądniejszą metodą jaka mi przyszła do głowy to ten canvas.toDataURL();
A dlaczego pytasz ?
trueblue
Ale potrzebny jest ten obraz do czegoś?
Może zbieraj tylko dane o kolejnych punktach myszy (współrzędnych).
koodo218
Cytat(xgoneon @ 19.05.2016, 21:07:28 ) *
Jest to gra na która w której jest pobierany obraz co sekundę, najrozsądniejszą metodą jaka mi przyszła do głowy to ten canvas.toDataURL();
A dlaczego pytasz ?

Jest to mało optymalne rozwiązanie ale nie znamy realiów twojej gry więc trudno też powiedzieć czy istnieje lepsze rozwiązanie.

Cytat
Czy jest jakaś inna metoda na pobranie "obrazka" z canvas tak, aby nie przycięło obrazem ?

Utworzenie wcześniej kopii i pobranie z niej. Beznadziejnie wydajnościowo to rozwiązanie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.