Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] Parametr w linku
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
arkadiusz.krol
Witam wszystkim. Pewnie nie jeden to już pisał ale i ja napiszę - jestem laikiem jeżeli chodzi o php i dlatego proszę o pomoc. Zrobiłem prostą stronkę dla mojej małej córeczki. Nie znam się na tym zbyt dobrze, dlatego wykorzystałem kilka gotowych skryptów, np. do galerii zdjęc. Na stronie chcę też zamieścić kilka filmików. Chciałem żeby odtwarzacz otwierał się w osobnym oknie a w nim w zależności od parametru otwierał się określony film.

Link do odtwarzacza ma postać np.
  1. <?php
  2. <a href = java script:player('340','280','player.php?film=julcia02')>
  3. ?>

Prawie wszystko tu działa. Odtwarzacz otwiera się w nowym oknie o określonych rozmiarach, ale niestety film się nie ładuje.

Kod pliku player.php:
  1. <html>
  2. <head>
  3. <title></title>
  4. </head>
  5. <body leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">
  6. <?php 
  7. echo "<embed src="http://www.nasza-julka.nazwa.pl/filmy/".$film.".avi">";
  8. ?>
  9. </body>
  10. </html>

I tu coś jest nie tak. Proszę o pomoc bardziej doświadczonych programistów. Jak to zrobić? Dzięki
nospor
1) nie $film, a $_GET['film']
2) zakladam ze cala reszta jest ok
3)
proszę poprawić tytuł o znacznik zgodnie z zasadami forum Przedszkole:
Temat: Tematyka i zasady panujace na forum Przedszkole

4) Witamy smile.gif
5) Pozdrowienia dla córeczki smile.gif
arkadiusz.krol
Czyli fragment kodu odpowiadający za odtwarzacz powinien wyglądać tak ?
  1. <?php 
  2. echo "<embed src="http://www.nasza-julka.nazwa.pl/filmy/".$_GET['film'].".avi" WIDTH="340" HEIGHT="280" AUTOSTART="true">";
  3. ?>

Coś mi tu w dalszym ciągu nie działa sad.gif
Cypherq
Ale co konkretnie nie działa? Link? Wyrzuca błąd? Nie parsuje?
arkadiusz.krol
Link działa (chyba) - to znaczy otwiera się nowe okno, w nim otwiera się odtwarzacz ... ale film nie leci.
Zobaczcie: www.nasza-julka.com/test.php
Cypherq