Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript] dwa "pliki" java na stronie - zla kolejność
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
master89
Witam ,jestem początkującym w kodowaniu JavaScript i chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość ustalenia kolejności wyswietlanych "grafik/slajdow"...

Teraz opisze jak to wyglada:

Na stronie Galeria.html posiadam banner (pokazujący sie na kazdej stronie w formie pokazow slajdow - fadeslideshow) i galerie zdjec - lightbox.js...
Po kliknięciu w odtworzenie zdjecia wszystko jest w porzadku, ale banner wskakuje przed zdjecie co uniemozliwia ogladanie galerii i nie jest "przyciemniony" jak cała reszta strony.

W razie pytań mogę udostępnić tą stronę zeby łatwiej mi pomoc.

Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.

od razu podam link:)

http://www.salonikurody.eu/galeria_wrong.html
pablo_83
na moje oko to nie javascript raczej tylko css.

Nadaj warstwę banerowi po wywołaniu lightboxa i usuń ją jak go zamykasz, powinno pomóc
marian84
Sprobuj w fadeslideshow.js w linijce:
Kod
setting.$gallerylayers.eq(setting.bglayer).css({zIndex:1000, opacity:0})

zmienić zIndex na mniejszy niz w lightbox. w css dla lightbox z-index ustawiony masz na 100
Kod
#lightbox{    position: absolute;    left: 0; width: 100%; z-index: 100; text-align: center; line-height: 0;}
Fifi209

ixpack
@fifi209 - mnie też kiedyś "załatwiłeś" tym obrazkiem... Do dziś zamiast napisać Java... Myślę 2 razy :/ i piszę... JavaScript (gdy o js chodzi) hehe wink.gif

Do tematu: polecam cycle plugin - też jquery i nie powoduje smrodku. Jest o niebo lepszy, kompatybilny prawie ze wszystkim.

A jak nie - to marian 84 ma rację...
master89
Jest już zdecydowanie lepiej, ale czy wiecie jak przyciemnić ten obrazek "bannera" w tle podczas odtwarzania galerii?

@ixpack - A co do jQuery Cycle Plugin to nie potrafię go wstawić do strony bo mi się wtedy galeria nie odtwarza tak jak powinna - otwiera sie kazdy plik osobno na nowej stronie...