Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML]błąd
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
losszponos
Cześć

Mam nastepujący problem, sklep shoplo został przełumaczony na inne język lecz 2 rzeczy pozostały w języku polskim, w opcji tłumaczeń wszystko jest uzupełnione i przetłumaczone.

po włączeniu podglądu sklepu i zbadaniu elementu pokazuje coś takiego.

nie znam się na ty więc proszę o jakieś rozwiązanie, po tygodniu poszukiwań nic nie wymyśliłem.

<span>« Poprzednie</span>

jak wyszukać ten tekst 'następny' w edycji html w shoplo i go zmienić.

Pyton_000
Support Shoplo nie działa?
losszponos
support shoplo niestety nie pomaga, ponieważ html był edytowany i zostały dodane banery itp
Pyton_000
Skoro był zmieniany szablon no to szukaj w szablonie. szukaj w pliku odpowiedzialnym za dany fragment na stronie.
losszponos
w edytorze html pliku translate.no znalazłem

"internet_shops":"Nettbutikker",
"pagination_next":"Neste",
"pagination_prev":"Forrige",
"search_title":"s\u00f8k",

czyli przetłumaczone jest.

ale na sklepie dalej jest poprzednie i następne

zródło

<ul class="pagination"><li class="prev disabled"><span>&laquo; Poprzednie</span></li><li class="page active"><span>1</span></li><li class="page"><a href="/kategori/moenstre?p=2">2</a></li><li class="page"><a href="/kategori/moenstre?p=3">3</a></li><li class="break"><span>…</span></li><li class="page"><a href="/kategori/moenstre?p=10">10</a></li><li class="next"><a href="/kategori/moenstre?p=2">Następne &raquo;</a></li></ul>

przeszukałem w edytorze html wszystkie pliki i żaden nie ma słowa poprzedni następny

znalazłem forrige i neste ale w pliku product, tam służy to do przewijania do nastepnego lub poprzedniego produktu

a ja potrzebuje przewijania stron z listą produktów.

Pyton_000
Na pewno przeszukałeś wszystkie pliki tpl w edytprze HTML w panelu Shoplo?
losszponos
tak, juz kilka razy, druga osoba która wie w temacie więcej niż ja, też próbowała znaleść problem, niestety bez powodzenia.