Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Dodanie guzika
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
BloodMower
Witam jestem początkującą osobą jeśli chodzi o php-a i mam taki problem, stworzyłem formularz w którym po wpisaniu danych i kliknięciu "Dodaj" wypełni się tabela znajdująca się niżej. Czy jest możliwość by w kolumnie "Usuń" dać przycisk usuwający dany wiersz lub umożliwiający jego edycje?

Oto kod:
  1. <html>
  2. <head>
  3.  
  4. </head>
  5. <body bgcolor="aqua">
  6. <center><i><font size="10">Formularz<br><br></font></i></center>
  7.  
  8. <form action="" method="post">
  9.  
  10. Temat zadania<br /><input required type="text" name="temat" maxlength="50" size="50" /><br /><br /><br />
  11.  
  12. Data zadania<br /> <input name="data" required type="date" min="2018-01-30" max="2025-12-31"/><br /><br />
  13.  
  14. <input type="submit" value="Dodaj" name="dodaj" /><br /><br /><br />
  15.  
  16. </form>
  17. <?php
  18. $tablica=file('zadania');
  19.  
  20. asort($tablica);
  21.  
  22. if($_POST['dodaj']=='Dodaj')
  23. {
  24. $temat= $_POST['temat'];
  25. $data= $_POST['data'];
  26.  
  27. file_put_contents('zadania',$data.';'.$temat.chr(10),FILE_APPEND);
  28. }
  29.  
  30. ?>
  31.  
  32. <table border="2" bgcolor="white" id="tblSort">
  33. <tr>
  34. <th>linia</th><th width="150" bgcolor="yellow" class="SSort">Data</th> <th width="500" bgcolor="lime">Zadanie</th><th width="100">Usuń</th>
  35. </tr>
  36. <?php
  37. foreach($tablica as $klucz=>$linia)
  38. {
  39. $dane=explode(';',$linia);
  40. echo '<tr><td>'.$klucz.'</td><td>'.$dane[0].'</td><td>'.$dane[1].'</td><td>'.$kasacja.'</td></tr>';
  41.  
  42. }
  43. ?>
  44.  
  45. </table>
  46.  
  47. </body>
  48. </html>

nospor
Cytat
Czy jest możliwość by w kolumnie "Usuń" dać przycisk usuwający dany wiersz lub umożliwiający jego edycje?
Jest taka mozliwosc.

ps: przenosze
BloodMower
A czy mógłbyś podać zarys takiego kodu lub przykład z nim?
viking