BloodMower
2.02.2018, 00:01:33
Witam jestem początkującą osobą jeśli chodzi o php-a i mam taki problem, stworzyłem formularz w którym po wpisaniu danych i kliknięciu "Dodaj" wypełni się tabela znajdująca się niżej. Czy jest możliwość by w kolumnie "Usuń" dać przycisk usuwający dany wiersz lub umożliwiający jego edycje?
Oto kod:
<html>
<head>
</head>
<body bgcolor="aqua">
<center><i><font size="10">Formularz<br><br></font></i></center>
<form action="" method="post">
Temat zadania<br /><input required type="text" name="temat" maxlength="50" size="50" /><br /><br /><br />
Data zadania<br /> <input name="data" required type="date" min="2018-01-30" max="2025-12-31"/><br /><br />
<input type="submit" value="Dodaj" name="dodaj" /><br /><br /><br />
</form>
<?php
$tablica=file('zadania');
if($_POST['dodaj']=='Dodaj')
{
$temat= $_POST['temat'];
$data= $_POST['data'];
file_put_contents('zadania',$data.';'.$temat.chr(10),FILE_APPEND);
}
?>
<table border="2" bgcolor="white" id="tblSort">
<tr>
<th>linia</th><th width="150" bgcolor="yellow" class="SSort">Data</th> <th width="500" bgcolor="lime">Zadanie</th><th width="100">Usuń</th>
</tr>
<?php
foreach($tablica as $klucz=>$linia)
{
echo '<tr><td>'.$klucz.'</td><td>'.$dane[0].'</td><td>'.$dane[1].'</td><td>'.$kasacja.'</td></tr>';
}
?>
</table>
</body>
</html>
nospor
2.02.2018, 10:29:14
Cytat
Czy jest możliwość by w kolumnie "Usuń" dać przycisk usuwający dany wiersz lub umożliwiający jego edycje?
Jest taka mozliwosc.
ps: przenosze
BloodMower
2.02.2018, 10:44:46
A czy mógłbyś podać zarys takiego kodu lub przykład z nim?
viking
2.02.2018, 10:56:32
Zrób najlepiej js/ajaksem/fetch api. Dodawaj guziki przy każdym rekordzie i żądanie do serwera z id kasowanego.
Przykładowo:
https://prophp.pl/advice/show/17/jak_przygo...dan_xhr_json%3F
BloodMower
2.02.2018, 11:06:00
Niestety słabo się orientuje w samych guzikach
viking
2.02.2018, 11:06:56