Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [css] problem z CSS / JS
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Mikowhy
blinksmiley.gif Witam wszystkich.
Mam dwa problemy:
1 strona www.ocalicod.yoyo.pl , a właściwie jej menu, nieprawidłowo wyświetla się w przeglądarce IE - co zrobić? pliki css są tutaj: www.ocalicod.yoyo.pl/cssandjs/layout.css oraz www.ocalicod.yoyo.pl/cssandjs/solidblockmenu.css

2 nie wiem jak wyśrodkować menu na tej samej stronie. Chciałbym, aby wyświetlało się prawidłowo w każdej rozdzielczości. Próbowałem tak:
  1. .layout #menu {
  2. padding: 30%;
  3. }
i faktycznie, w mojej rozdzielczości wyświetlało się prawidłowo, lecz już przy zmniejszeniu występowały problemy. dry.gif

Proszę o pomoc, jestem nowy w divach i CSSie, a potrzebuje rozwiązania.
ppp
Żeby wyśrodkować cos w css'ie ustawiasz boczne marginesy na auto, żeby działało pod ie ustawiasz dodatkowo text align na center.
  1. .layout {
  2. text-align: center;
  3. }
  4. .layout #menu {
  5. margin: 0 auto;
  6. }

Nie wiem czemu pod ie się niepoprawnie wyswietla to menu ale na początek sprobowałbym na twoim miejscu z wysokościami się pobawić.
mikowhy
PPP: w IE wyświetla się już prawidłowo, ale również dzięki temu, ze usunąłem klase ieclass, z Divu odpowiadającemu za wyświetlanie podpisów pod buttonami menu-
  1. index.html:
  2. <DIV class="tabcontainer ieclass">

lecz nadal pozostaje problem z wyśrodkowaniem. Te wartości:
  1. .layout {
  2. text-align: center;
  3. }
  4. oraz
  5. .layout #menu {
  6. margin: 0 auto;
  7. text-align: center;
  8. }

Spowodowały jedynie wyśrodkowanie podpisu pod Buttonami, lecz samo menu się nie zmieniło.

Proszę o pomoc w problemie "drugim", PPP: dzięki, i w rezultacie udało Ci się rozwiązać problem, co do którego nie miałeś pomysłu... rolleyes.gif snitch.gif
ppp