Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Symfony]CRUD
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Frameworki
sebusiek
Witam!
Jestem bardzo początkującym użytkownikiem Symfony oraz raczkuje w programowaniu obiektowym
Korzystam w tej chwili z paru stron dla przedszkolaków typu "napisz to a wyjdzie tamto"
Przeglądam w tej chwili Dokumentacje na "trac-symfony...." mój pierwszy project.

Problem mam taki.
Założyłem projekt aplikacje stworzyłem bazę i tabele
i przy poleceniu "php symfony.php propel-generate-crud frontend post Post" pojawia mi się błąd
Fatal error: Cannot redeclare class databasemap in c:\php\propel\runtime\classes\propel\map\DatabaseMap.php on line 47
Proszę o pomoc co z tym zrobić

PS Co ciekawe polecenie działa na sf_sandbox.
Ale przy przeglądaniu strony http://localhost/sf_sandbox/web/frontend_dev.php/post wywala tyle błędów że się w oczach mieni
Czekam na pomoc
Exek
symfony cc i powiedz czy dalej masz błędy. Poza tym możliwe, że schema.yml masz walnięte.

Z której wersji sf korzystasz?
sebusiek
tak dalej mam błędy
Symfony wersja 1.1.1

"schema.yml"

propel:
weblog_post:
_attributes: { phpName: Post }
id:
title: varchar(255)
excerpt: longvarchar
body: longvarchar
created_at:
weblog_comment:
_attributes: { phpName: Comment }
id:
post_id:
author: varchar(255)
email: varchar(255)
body: longvarchar
created_at:

PS z błędami wyświetlanymi z sf_sandbox już sobie poradziełem nie mógł się połączyć z bazą danych [email="user@localhost"]user@localhost[/email] itd; mimo wpisania prawidłowych danych. Problem był w pliku databases.yml
Standartowo sf_sandbox miał słowo kluczowe database i dalej wiadomo. Zmieniłem na dsn: i poszło

W dalszym ciągu nie wiem dlaczego w czystym projekcie Symfony nie działa mi "CRUD" a sandboxie działa może to coś z konfiguracją Symfony questionmark.gifquestionmark.gifquestionmark.gif
Exek
schema.yml zawiera poprawne spacje? wklejaj następnym razem w tag {code}.