<head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> <style type="text/css"> #tooltip { /* WYGLĄD */ text-align:left; white-space:nowrap; color:#fff; font:normal bold 10px Verdana, sans-serif; padding:4px; background:#000; /* ROZMIESZCZENIE */ position:absolute; margin-top:30px; /* odległość w pionie od kursora myszy */ } </style> <script type="text/javascript" src="mintAjax.js"></script> <script type="text/javascript" src="skinnytip.js"></script> <script type="text/javascript"> var eq = {}, bag = null, url = "update.php"; var reqConfig = { // ustawienia wysyłanych zapytań } function AddItem(id, typ,id_ekwi, amount, name, img) { // tworzymy nowy element z przedmiotem id = (name) ? id_ekwi : id_ekwi; id_ekwi = (name) ? id_ekwi : id_ekwi; name = (name) ? name : name; amount = (amount) ? amount : amount; img = (img) ? img : img; var item = $C("div", id, "item "+typ); //deklaruje zmienna amount1 var amount1= amount; // przypisujemy nazwę przedmiotu do elementu (potrzebne przy wysyłaniu do serwera) item.name = id_ekwi; // generujemy nazwę pliku obrazka item.style.backgroundImage = "url(items/"+img+".gif)"; item.title = name; item.alt = name; item.typ = typ; item.img = img; // rejestrujemy przedmiot jako przeciągalny var drag = mint.gui.RegisterDragObject(item); // funkcja wywoływana po upuszczeniu elementu drag.OnDragStop = function(obj) { // sprawdzamy czy element został upuszczony w ekwipunku, jeśli nie wstawiamy go do plecaka if (!obj.dragObject.dropZone) bag.InsertItem(obj); } drag.dragClass = 'alpha'; if( amount1 == '1'){ // wstawiamy element do plecaka $("eq-"+typ+"").appendChild(item); }else{ $("bag").appendChild(item); } } function InitEq() { // nazwy pól ekwipunku gdzie będą wstawiane przedmioty var slots = ["head", "rhand", "torso", "shield", "legs"]; for(var s in slots) { // rejestrujemy pole jako kontener (nazwa slotu z tabeli) eq[slots[s]] = mint.gui.RegisterDropZone("eq-"+slots[s]); // ustawiamy kontener eq[slots[s]].insertInside = false; eq[slots[s]].useDummyNode = false; eq[slots[s]].acceptClass = slots[s]; // przypisujemy nazwę pola eq[slots[s]].name = slots[s]; // funkcja wywoływana po dodaniu przedmiotu eq[slots[s]].OnAdd = function(obj) { var item = this.obj.firstChild; if(this.obj.childNodes.length > 1) { this.RemoveItem(item); bag.InsertItem(item); } if (this.name) { if (this.name == 'lhand' || this.name == 'rhand') { if (obj.className == 'item rhand lhand alpha') { ts = (this.name == 'lhand') ? 'r' : 'l'; $('eq-'+ts+'hand').innerHTML = '<div id="'+obj.id+'" class="item larms rarms" style="background-image: url(items/'+obj.img+'.png); float: left; clear: none;" title="'+obj.title+'"/>'; } } } // wysyłamy zapytanie do serwera aktualizujące ekwipunek w bazie danych var req = mint.Request().Set(reqConfig); // identyfikator pola do którego został dodany przedmiot req.AddParam("slot", this.name); // nazwa przedmiotu req.AddParam("item", obj.name); req.AddParam("name", obj.title); req.AddParam("id", obj.id); // akcja req.AddParam("action", "dodaj"); // aktualizujemy dane na serwerze req.Send("ekwibaza.php", "response"); } eq[slots[s]].OnRemove = function(obj) { var req = mint.Request().Set(reqConfig); // identyfikator pola do którego został dodany przedmiot req.AddParam("slot", this.name); // nazwa przedmiotu req.AddParam("item", obj.name); req.AddParam("name", obj.title); req.AddParam("id", obj.id); // akcja req.AddParam("action", "zdejmij"); // aktualizujemy dane na serwerze req.Send("ekwibaza.php", "response"); } } } function InitBag() { // rejestrujemy plecak jako kontener bag = mint.gui.RegisterDropZone("bag"); bag.OnAdd = function(obj) { var item = this.obj.firstChild; } } </script> <script language="javascript"> function OnLoad() { InitEq(); InitBag(); <?php $zapytanie2 = "SELECT `iditem`,`eq`,`id` FROM `itempl` WHERE `uzytkownik`='$login' LIMIT 20"; { $id = $konie[0]; $zal = $konie[1]; $id2 = $konie[2]; $zapytanie = "SELECT `id`,`typ`,`img`,`opis` FROM `item` WHERE `id`='$id'"; { } } ?> } </script> </head> <body onload="OnLoad()"> <div id="eq"> <div id="eq-head" class="slot"></div> <div id="eq-rhand" class="slot"></div> <div id="eq-torso" class="slot"></div> <div id="eq-shield" class="slot"></div> <div id="eq-legs" class="slot"></div> </div> <div id="bag-outer"> <div id="bag"></div> </div> <div id="response"></div> </body>
jestes to skrypt ekwipunku do mojej gry ale jestes jeden problem a mianowiceie gdy chce wlozyc przedmiot z plecaka=bag to dziala to bez problemu przenosze i juz sie pojawia a jezeli z eq do plecaka to sie nie zapisuje musze najpierw kliknac na item w eq a nastepnie go przeniesc w tedy za dziala .
prosze pomozcie