Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Poszukuję osoby do stworzenia strony portalu
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
Kerth
Witajcie
poszukuję osoby, która wykonała by dla mnie za darmo lub za niewielką opłatą prostą stronę internetową do mojego projektu pisanego oczywiście w PHP. Spytacie: "Czemu sam nie zrobisz, skoro tworzysz projekt w PHP", lub "Skoro umiesz PHP to czemu nie zrobisz w HTML i CSS strony?". Otóż z góry odpowiadam. Nie jestem dobry w kreowaniu grafiki internetowej, konkretniej mówiąc bezguście. Strony, które ja tworzę nie zachwycają kolorystycznie, dlatego zwracam się do Was z prośbą. A po za tym jeśli strona zostanie wykonana przez osobę z zewnątrz będzie szansa, że spodoba się innym użytkownikom, zwłaszcza, że wykonuje ją osoba niezwiązana z projektem, mająca chłodne spojrzenie na sytuację. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to chodzi o stronę w jasnych pastelowych kolorach tj. błękit, turkus, jasna czerwień(przechodząca w róż). Chcę, żeby nie było to "napaćkane" w jednym kolorze i w jednym miejscu tylko pojawiały one się sporadycznie i komponowały oraz przełamywały się z białym tłem strony. U góry strony powinna pojawić się ładnie skomponowana belka z menu. Menu będzie zawierać bardzo dużą ilość kategorii, co najmniej 30, więc to trzeba jakoś zorganizować. Myślałem o czymś takim, że kategorie główne są rozsuwane w pionie i w tym menu rozsuniętym są kategorie poboczne, które z kolei rozsuwają się w poziomie(nie wiem czy rozumiecie). Nie powinno być widocznego szablonu strony w postaci ramek czy marginesów. Marginesy muszą one być ale nie widoczne. Istnieje forma płatności przelewem do niewielkiej ilości lecz liczę jednak, że znajdzie się jakaś osoba, która pomoże mi nieodpłatnie - "w celu podniesienia umiejętności".
Mackos
Cytat
która wykonała by dla mnie za darmo lub za niewielką opłatą

Ty tak serio?