Jestem na etapie tworzenia stronki internetowej, która będzie zawierała kilka zakładek, zależy mi na tym aby administrator miał możliwość edycji treści każdej z nich. Oddzielną sprawą jest zakładka, służąca do publikacji wpisów przez autora. Czyli chcę zrobić taki prosty CMS.
Moja propozycja dot. bazy jest następująca:
1) Tabela zawierająca listę administratorów strony służąca jako weryfikacja do logowania.
2) Tabela zawierająca listę zakładek.
3) Tabela zawierająca poszczególne treści oraz zakładki do których należą, klucz obcy do tabeli nr 2.
Zastanawiam się jeszcze czy nie zrobić oddzielnej tabeli nr 4 dla publikacji wpisów w w/w zakładce, czy upchać to wszystko w tabeli nr 3.
Czy ma ktoś jakiś lepszy pomysł na strukturę dla tej stronki? Nie tworzyłem zbyt wiele baz w swojej karierze, więc wszelkie rady mile widziane.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc!