luxor
11.08.2016, 11:37:39
Witam,
Zlecę napisanie wewnętrznego systemu RMA. Nie potrzebuję rachunku / faktury, temat załatwiany w kwocie netto.
System Firma/RMA
- Logowanie użytkowników z profilem użytkownika (zdjęcie, imię nazwisko, telefon, itp.)
- Grupy użytkowników (podział na salony, podział na administrator / pracownik)
- Dany salon widzi tylko swoje naprawy
- Administrator widzi wszystkie naprawy (z katalogowaniem salonów)
- Wyszukiwarka naprawy po numerze RMA
- Statusy naprawy (pracownik może zmienić status naprawy danego rma, administrator może dodawać nowe statusy)
- Wyświetlanie napraw i ich grupowanie
- Dodawanie naprawy (generowanie dokumentu PDF)
- Timeline naprawy edycja dla pracownika / podgląd dla klienta
- Zakończenie naprawy (opis diagnozy i koszt)
- Administrator ma zakładkę finanse podliczającą zamknięte i opłacone naprawy
- Naprawy Door-to-door (dodawanie naprawy ze strony firmowej, dodawanie naprawy na panel rma kategoria door-to-door, wysłanie gotowego formularza w formie pdf na email klienta podany w formularzu)
- Możliwość komunikacji między użytkownikami / salonami
Czekam na oferty.
darko
11.08.2016, 11:48:17
Jaki jest cykl i zależności pomiędzy statusami napraw?
luxor
11.08.2016, 11:51:24
Cytat(darko @ 11.08.2016, 12:48:17 )

Jaki jest cykl i zależności pomiędzy statusami napraw?
Statusy będę wprowadzał sam jako administrator np. Przyjęto do naprawy (domyślny, w trakcie diagnozy, w trakcie naprawy, itp.)
O co chodzi z cyklem? Częstotliwość przyjęć czy co?
Pyton_000
11.08.2016, 14:14:35
Chodzi o to jakie statusy następują po sobie, możliwości wybrania statusu po określonym statusie.
darko
11.08.2016, 20:09:04
Dokładnie, chodzi o to, z jakiego statusu możemy przejść do następnego oraz z jakiego nie można wrócić do poprzedniego (o ile w ogóle można wrócić), czyli jak bardzo jest to skomplikowane.
aniolekx
12.08.2016, 07:23:56
no to jeszcze tak z 500 postow pod tym watkiem i dokumentacja tego projektu bedzie gotowa
luxor
12.08.2016, 12:26:22
Statusy.
Gdy dodajemy naprawę domyślny status to przyjęto do naprawy, potem serwisant podczas pracy nad rzeczą zgłoszoną do naprawy zaznacza odpowiedni status np. W trakcie naprawy, trwają pomiary elektroniczne, itp.
Ja jako administrator muszę mieć możliwość dodawania nowych statusów w razie gdyby musiał wyświetlić się klientowi inny ststus np. Wysłano kurierem, albo coś takiego.
JoShiMa
12.08.2016, 13:02:51
Odbierz wiadomości
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.