Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mod dla forum (Moderatorzy banują)
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Skrypty forum
Artix
Mam prośbę ogromną do wszystkich którzy mogą pomóc. Chciałbym napisać moda na forum, który będzie umożliwiać zwykłym moderatorem na banowanie użytkowników nie przestrzegających regulaminu. Czy ktoś mógłby mi przy tym pomóc (To byłby mój pierwszy mod i pierwsze kroki w php) Z góry dzięki.! Pozdrawiam

artix
strife
Trochę nie rozumiem, jakie to ma być forum, jakiś gotowy skrypt, czy Twój? Co do banowania, gdzieś w skryptach na forum była funkcja do banowania...
Artix
Już odopowiadam. Bardzo dzięki za tak szybką reakcję tongue.gif Forum jest już gotowe (Ja jestem zielony, może dlatego niezrozumiale się wypowiadam). Obecnie na tym forum możliwość banowania użytkowników mają tylko administratorzy. Chciałbym żeby taką możliwość mieli także moderatorzy forum. Prosiłbym o pomoc. smile.gif
Dex1987
Jak napisal scarface jakie to forum? Jak powstale specjalnie na Twoje zyczenie to pokaz kod i zrzut bazy danych.
Artix
Jest to forum

www.forum.tatu.e9.pl

Nie mam zrzutów baz danych, jestem tam tylko modem. na php znam się jak... nic :/ Jeśli mówie nawet zbyt ciemno to chyba sobie odpuszcze. Chodź ten mod by mi się przydał ^^
Dex1987
Access denied.

Jesli jestes moderatorem to nic nie zrobisz musisz miec dostep do serwera przez ftp albo jakas inna droge do podmiany plikow.
Artix
Jaki ze mnie kiep taki kiep, ale usłyszałem takie zdanie "Pamiętaj, w informatyce nie ma nic czego nie da rady obejść" a tak na poważanie. To administaror forum zabawia się ze mną tongue.gif I powiedział że włączy tego moda, jeśli go napisze tongue.gif A ja jak widać, zwracam się z prośbą o pomoc do Was. on podmieni te pliki, tylko że ja musze dać mu tego moda na tacy. pomożecie?
strife
Nie mając dostępu do forum, a tymbardziej do jego kodu źródłowego nikt nie jest w stanie Ci napisać tego mod'a. Przykro mi.