Da się to zrobić... I to na kilka sposobów.
1. Użycie polilinii ze współrzędnymi przystanków i trasą (wersja prosta) bo w sumie mapy jako takie już są trzeba tylko nanieść współrzędne przystanków oraz samą trasę.
2. Przygotowanie odpowiednich "kawałków" mapy (na różnych poziomach zooma), które dołączane by były jako osobna warstwa mapy, którą mógłbyś zdefiniować jako widok (widokami są choćby Satelita, Fizyczna, Normalna, Drogowa), ale to już wymaga więcej pracy, bo to już nieco wyższa szkoła jazdy. Tu już musisz zaopatrzyć się bowiem w odpowiednio spreparowane kawałki map i mocniej usiąść w technologii google maps.
Jeśli nie boisz się wyzwań, a takim jest na pewno rozwiązanie drugie (przynajmniej dla początkujących) to poszukaj w necie i stronach google maps o tworzeniu "custom maps". Tak są choćby robione w tej technologii mapy świata World of Warcraft czy innych gier. Sam mam taką na koncie w wersji z samymi "kawałkami", bo jakoś nie mam czasu by kiedyś ją o inne rzeczy rozszerzyć
Tu masz moją, ale to tylko działające kafle. Na markery czy resztę nie mam czasu w obecnej chwili. Jedyne co działa to przesuwanie mapy, zmiana "widoku" (przemieszczanie pomiędzy powierzchnią i 2 poziomami podziemi) i link do miejsca. Część kawałków wyciągnięta z archiwów gry. Resztę musiałem sam wygenerować poprzez odpowiednie użycie biblioteki GD.
Twoja praca polegała by jednak tylko na wygenerowaniu konkretnych "kafli" dla mniejszego wycinka mapy i "zsynchronizowanie" położenia na normalnej mapie google'a.
Dla Twojego rozwiązania jednak wystarczą polilinie jak sądzę i bawienie w dodatkowe widoki jest przerostem formy nad treścią.