Cytat
Załóżmy że jestem potencjalnym klientem Waszego serwisu i jestem totalnym laikiem. Co robie? Wchodzę na stronę O NAS a tam same piękne rzeczy, takie jak profesjonalizm i bezpieczeństwo, że administratorzy czuwają 24 godziny na dobę.
Z racji, że jestem laikiem i nie jestem w stanie tego sprawdzić, wierzę na słowo i się rejestruję. I co? I pstro, w każdej chwili ktoś może wejść na moje konto, bo serwis jest podatny na banalny XSS co stanowi furtkę dla potencjalnego hakera.
Z racji, że laikiem w tej sprawie nie jestem to widzę jak jest. I widzę, że na stronie O NAS okłamujecie potencjalnych klientów fałszywą reklamą. I tak, jest to dla mnie wielkiem problemem, bo ostatnimi czasy na każdym kroku próbuję mnie kantować i obdzierać z kasy i jestem na tym punkcie wyczulony.
Dałeś pod ocenę serwis więc oceniam. Wskazuję błędy w skrypcie, wskazuje błędy w stronie O NAS, która też jest błędem.
24 na dobę jest to prawdą !
Profesjonalizm sam Pan wie, staram się! i uzyskam to w 100% (jeszcze chwilkę)
To darmowy portal nik nikogo nie chce oszukiwać na pieniądze

GWARANTUJE!
Obiecuje oficjalnie że po powrocie zajme się tym niezwłocznie.
Traktuje wasze oceny bardzo poważnie, Nawet poprawiłem regulamin wedle oceny, naprawde wszystko co piszecie jest dla mnie cennym drogowskazem

i dziękuję za to

p.s
Niebawem będzie wszystko tak jak Pan to opisuje plus jeszcze coś i dane firmy

Co do bezpieczeństwa i planach
*Współpraca z prawnikiem (na razie 1) zrealizowana w 80%
*Weryfikacja danych po przez przelew 1 gr z konta rejestrującego w celu potwierdzenia danych lub listownie (w trakcie)
*SLL W realizacji zamówienia ( lada moment powinno się pojawić) nie jest to zależne o de mnie

*Płatności coś ala Płacę z 4Pay ( w trakcie przygotowania)
i wiele więcej więc prosze brać pod uwagę to że myślę naprawde bardzo poważnie! Niebawem przypływ gotówki co przyśpieszy cały proces!
Pozdrawiam serdecznie i Dobranoc
Cytat