Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PHP+CSS Jak zagnieździć klasy?
Forum PHP.pl > Forum > PHP
kostek997
Cześć,
Potrzebuję pomocy przy edycji szablonu Wordpressa. W CSS utworzyłem border dla artykułów jakie dodaję na stronę. Niestety bordery pojawiają się wokół każdego komentarza co nie wygląda ładnie. Przejrzałem każdy plik w celu znalezienia odpowiedniej klasy, która pozwoliłaby mi na usunięcie borderów dla komentarzy. Dotarłem do pliku, który faktycznie pozwolił mi na usunięcie obramowania ale tylko dla wybranych komentarzy. Jak to możliwe? Z poniższego kodu można wywnioskować że PHP tworzy ID komentarza poprzez słowo "comment-" oraz "comment_ID". Wpisałem więc w CSS "#comment-5 {border:none;}" dzięki czemu komentarz nr 5 nie miał obramowania. Jak mogę edytować poniższy kod by każdy komentarz nie miał obramowania? Jestem zielony w php...

Kod
function site5framework_comments($comment, $args, $depth) {
   $GLOBALS['comment'] = $comment; ?>
  <li <?php comment_class(); ?>>

<article id="comment-<?php comment_ID(); ?>">
      <header class="comment-author vcard">
        <?php echo get_avatar($comment,$size='65',$default='<path_to_url>' ); ?>
        <?php printf(__('<cite class="fn">%s</cite>'), get_comment_author_link()) ?>  
        <time datetime="<?php echo comment_time('Y-m-j'); ?>"><a href="<?php echo htmlspecialchars( get_comment_link( $comment->comment_ID ) ) ?>"><?php comment_time('F jS, Y'); ?> </a></time>
        <?php edit_comment_link(__('(Edit)'),'  ','') ?>
      </header>

<section class="comment_content">
        <?php comment_text() ?>
        <?php comment_reply_link(array_merge( $args, array('depth' => $depth, 'max_depth' => $args['max_depth']))) ?>
      </section>
      <?php if ($comment->comment_approved == '0') : ?>
      <em style="display:block;margin-left:40px"><?php _e('Your comment is awaiting moderation.','site5framework') ?></em>
      <?php endif; ?>

</article>
Comandeer