Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: wczytywanie
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
jancio
witam uprzejmie

nie znam się na programowaniu php zupełnie

chciałbym jednak zapytać jak bardzo skomplikowane jest stworzenie takiego czegoś :
chodzi o skrypt który wyświetlałby linki w plikach html pobierając je np z pliku txt , bez potrzeby umieszczania w html-ach kodu
czyli to coś podobnego do działania systemów wymiany linków np linkuj.pl, jednakże na cele "wewnętrzne" , by móc nie wklepywać ręcznie linków w html chcąc coś w nich zmieniać ; skrypt powodowałby wyświetlanie linków we wszystkich plikach html znajdujących się w danym katalogu na serwerze, w którym by się go umieściło

zdaję sobie sprawę, że moje pytanie jest bardzo lamerskie, ale trudno znać się na wszystkim i jak się nie wie to warto pytać :)

dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam
tiraeth
Bez wiadomości zmieniam nazwę tematu na prawidłową, następnym razem proszę pamiętać o tym...

Podaj konkretne pytanie smile.gif
jancio
moje pytanie konretnie brzmiałoby :
jak wykonać skrypt, który działałby podobnie jak w serwisach udostępniających aliasy - przyczepiają one do każdej podstrony dla "aliasowanej" strony swoją reklamę z linkiem, która "wkleja się" w kod strony i jest czytana przez roboty

z tym, że mi chodzi o działanie czegoś takiego w obrębie jednego katalogu/folderu na serwerze, a nie na nim całym we wszystkich subdomenach

jak mówię nie mam pojęcia o php i nie mogę w tej chwili zabrać się za naukę by móc coś samemu zrobić, dlatego tylko pytam, bo być może jest to proste i ktoś zechce mi pomóc za co będę bardzo wdzięczny :)

nie zajmuję się spamem ; mam po prostu trochę serwisów w html ; zamiany linków na podstronach tych serwisów robię ręcznie i jest to strasznie beznadziejne zajęcie ...

dziękuję i pozdrawiam
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.