Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: wsadzenie kodu php pomiędzy kod AJAX
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX
mat05
Witam,

chciałbym "wstrzyknąć" kod php, a właściwie sql pomiędzy kod AJAX. Chcę uzyskać dane z bazy ,które następnie zostaną wyświetlone bez przeładowania strony. Jak to zrobić? W temacie AJAX'a raczej jestem początkujący.

Robiłem coś takiego:
(kod ajax)
...
...
<?
jakiś kod w php;
?>
..
..

Ale to nie działa sad.gif

Z góry dzięki za odpowiedzi smile.gif
slafur
Najpierw pomyśl - później pisz!
php - działa po stronie serwera!
JavaScript - po stronie klienta!

Pomijając to: łączysz się z plikiem php - który pobiera dane z bazy i odbierasz wyniki przez ajax - jasne?
Mam nadzieję że znasz już odpowiedź na wszystkie swoje pytania.
jekyl
wypowiedz kolegi wyzej moze byc nieco malo wyczerpujaca winksmiley.jpg
jesli jestes poczatkujacy w temacie ajaxa to dobrze by bylo zorientowac sie na jakiej zasadzie dziala pobieranie a nastepnie wstawianie danych winksmiley.jpg

"organizujesz" sobie funckje ktora ma sluzyc do "polaczenia z plikime php" w ktorym jest zapytanie do bazy, nastepnie ta funckja javascriptowa powinna miec informacje o tym ktora funkcja javascriptowa bedzie odpowiedzialna z operacje na danych uzyskanych z pliku php pozniej robisz sobie innerHTML czy co tam chcesz winksmiley.jpg

jesli bylby problme to pisz na priva zrobie jakiego tutoriala winksmiley.jpg
andy84
Cytat(jekyl @ 25.12.2006, 14:06:14 ) *
wypowiedz kolegi wyzej moze byc nieco malo wyczerpujaca winksmiley.jpg
jesli jestes poczatkujacy w temacie ajaxa to dobrze by bylo zorientowac sie na jakiej zasadzie dziala pobieranie a nastepnie wstawianie danych winksmiley.jpg