Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][HTML]Parametr w url
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gregi1
Jestem zielony w tej dziedzinie i nie wiem czy to dobry temat i nie powinno byc w ajaxie, no ale coz.... nie wiem.

Moj problem pojega na tym iz mam cos takiego
Jestem na stronie www.mojastrona.pl

1. Link1
  2. Link2

I chcialbym aby po kliknieciu w dany link do url'a strone zostal dodany parametr np. ?wybor=1 bez przeladowania strony. Bo wtedy jak bede mial taki parametr to bede mogl go sobie dziabnac php'em.

Chyba ze jest jakis prosty sposob aby po kliknieciu w taki odnosnik wyswietlila mi sie zawartosc bazy danych?
batman
Przenoszę na przedszkole i dodaję tag do tematu.
wookieb
Cytat(gregi1 @ 5.11.2008, 10:25:11 ) *
I chcialbym aby po kliknieciu w dany link do url'a strone zostal dodany parametr np. ?wybor=1 bez przeladowania strony. Bo wtedy jak bede mial taki parametr to bede mogl go sobie dziabnac php'em.

A od kiedy to można zmieniać adres strony bez jej przeładowania?
P.s. Nie mówie tutaj o #

Można ajaxem wyświetlić jakaś zawartość ale bez zmiany adresu strony.
HOW TO USE AJAX = GOOGLE
gregi1
Cytat(wookieb @ 5.11.2008, 10:56:48 ) *
A od kiedy to można zmieniać adres strony bez jej przeładowania?
P.s. Nie mówie tutaj o #

Można ajaxem wyświetlić jakaś zawartość ale bez zmiany adresu strony.
HOW TO USE AJAX = GOOGLE

Oki to zle to powiedzialem chodzi mi o to aby po kliknieciu w link1 wyswietlila mi sie ponownie strona na ktorej jestem tyle ze z adres www.mojastrona.pl?wybor=1

Jakbym znalazl to co chcialem w google to bym tu nie pisal.
bregovic
I chcesz to napisać w JS? PHP? I jakie to mają być linki? Wszystkie na stronie? Trochę lepiej postaraj się wytłumaczyć o co ci chodzi, bo wróżka Zenobia ma niestety dziś wolne... winksmiley.jpg
batman
Cytat(gregi1 @ 5.11.2008, 11:01:52 ) *