Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JS] chowanie elementów
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
Edpl
Witam,
w panelu administracyjnym systemu który obecnie pisze, korzystam z formularzy i innych elementów strony posiadających "display=none" i pokazujących się dopiero po kliknięciu w jakiś link. Chciałbym żeby przy rozwinięciu którejś opcji, ta poprzednio otwarta się chowała.
Jak to zrobić najlepiej? Możnaby chować wszystkie elementy posiadające zdefiniowane 'id' o obojętnej wartości (jak?). Tu pojawia się problem z planowanym wprowadzeniem CSS'a... wtedy chowała by mi się większość strony... jak to rozwiązać lepiej?

Zaznaczam, że w javascripcie jestem zielony.
#luq
Zrobić sobie obiekt do tego celu.
W jednej właściwości będzie przechowywany aktualnie otwarty element (lub jego id).
Metoda close() zamykająca aktualnie otwarte, oraz metoda open() w której najpierw jest wywołana metoda close() a później "otwierany" jest element podany jako parametr.
erix
A po co?

Jest przecież selektor: warstwa:visible [;
Edpl
Pomysł dobry, dziwie sie, że wcześniej nie wpadlem na to... ale jak zrealizowac? chcialem podobnie na 'zmiennych' (przypominam ze w java scripcie jestem zielony i nawet nie wiem czy sie dobrze do tego zabieralem.
Mialem taki kod:

1. <script language="JavaScript">
  2. <!--
  3. function show(parametr)
  4. // Function that will swap the display/no display for
  5. // all content within span tags
  6. {
  7. if (parametr.style.display == "none")
  8. {
  9. parametr.style.display = "";
  10. }
  11. else
  12. {
  13. parametr.style.display = "none";
  14. }
  15. }
  16. -->

Probowalem zrobic to tak:

1. if (parametr.style.display == "none"){
  2. stary.style.display = "none";
  3. parametr.style.display = "";
  4. stary = parametr;
  5. }

ale oczywiscie nie dziala... o obiektach nic nie wiem niestety.
erix
Ja to robię mniej więcej tak. Załóżmy takie menu:
  1. <dl>
  2. <dt>asd</dt>
  3. <dd>sda</dd>
  4.