Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bardzo prosze o pomoc
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych > MySQL
Bob
Czesc

Napisze rzeczowo od razu i szczerze.

Poszukuje osoby ktora ma cos takowego lub jest w stanie zrobic/przerobic.

Na prace zaliczeniowa musze zrobic cosik w stylu serwisu informacyjnego mySQL na php przez APACHE - jestem w tym zielony bo nie siedze w tej branzy, dlatego bardzo prosze Was o pomoc.

Opis projektu :

Mialby to byc serewer informacyjny szkolny

ze wchodzi profesor - loguje sie - ma mozliwosc wyboru roku i grupy i wpisuje informacje

wchodzi uczen bez logowania - wybiera interesujacy go rok i grupe i czyta informacje dla tego roku i grupy

w sklad mozliwosci wpisywanych informacji wchodza :

- dzial informacyjny (jakies informacje od profesora)
- lista studentow(numerow indeksow) i tabela z ocenami z danego przedmiotu (oczywiscie wczesniej ulozona lista studenotw ktora wpisuje przykladowo jedna tylko osoba korzystajaca z tej bazy)

profesor ma mozliwosc edycji i usuwania informacji - uczen tylko odczytu

_____

Wiem ze to wynika z mojej niewiedzy, ale moze sa osoby ktore by mi pomogly - naprawde bardzo prosze o pomoc.

Oczywiscie jest odplatnosc tutaj - tyle ze jestem na studiach dziennych i nie za bardzo z kasa :? (dlatego zeby ceny nie byly stosunkowo kosmiczne :wink: - ale oczywiscie prosze o wszelkie proby pomocy i oferty.

Poszukuje takiej osoby , mysle ze dobrze trafilem

Prosze o kontakt tutaj na forum, na maila lub na gadu #2302373

Kazda pomoc na wage ... zaliczenia wiec bardzo prosze.
itsme
szczerze - wykoanie takiego portaliku z grafika kosztuje, naprawde kosztuje i jadac nawet po kosztach bedzie to konkretna kwota w granicach 700 - 1500 zl i to nie jest zdzierstwo
chyba ze ktos ma czas Cie wspomoc calkowicie za darmo ... co Ci zycze

taki portalik na zaliczenie - wybacz a kto zapewnia server php mySQL ?