Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][ PHP ] Lokalizacja IP - wyświetlanie miasta
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
erosystem
Witam,
na stronie http://www.geo-ip.dnx.pl/geo.php jest gotowe rozwiązanie wyświetlające miejscowość po naszym IP , czy może mi ktoś powiedzieć jak po prostu wyświetlić zamiast całej mapy miejscowość w formie tekstowej aby było np:

Wchodzisz do nas z miejscowości : Tutaj ta miejscowość po IP , jako zwykły tekst

Myślę że dla kumatego programisty to minuta , kodzik na podstawie tego darmowego na stronie , z góry dziękuję za pomoc gdyż jestem początkujący w tych sprawach a w googlu nie znalazłem tego
blade-mrn
Tak na szybko...
Przede wszystkim to to nie ten dział forum bo to jest skrypt JavaScript a nie PHP.
A co do Twojego pytania to wydaje mi się po pobieżnej analizie kodu, że to jest fragment odpowiedzialny za wyświetlanie informacji w tej "chmurce" na mapie więc pokombinuj z nim:
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. var kraj = geoip_country_name();
  2. var miejscowosc = geoip_city();
  3. var region = geoip_region_name();
  4.  
  5. var info = 'Twoja lokalizacja:<br />';
  6. info += 'kraj:<b> '+kraj+'</b><br />';
  7. info += 'miejscowosc:<b> '+miejscowosc+'</b><br />';
  8. info += 'region:<b> '+region+'</b>';

a resztę prawdopodobnie możesz wyrzucić bo odpowiada za wyświetlanie pozycji na mapie
Ale oczywiście warto by było gdyby też wypowiedział się ktoś znający trochę lepiej Jave niż ja winksmiley.jpg
erosystem
tak to akurat wiem tylko co z tym kawałkiem zrobić aby wyświetlała się sama miejscowość w formie tekstowej
blade-mrn
Ja sugerował bym spróbować wypisać wartości tych zmiennych w miejscu gdzie chcesz mieć to napisane.
erosystem
A czy mógłbyś jaśniej ? Najlepiej podać cały kod jaki mam wkleić aby wyświetlała się miejscowość w danym miejscu
Wicepsik
  1. <script src="http://j.maxmind.com/app/geoip.js" type="text/javascript"></script>
  2.  
  3. <script type="text/javascript">
  4.  
  5. //<![CDATA[