Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrypt z newsami...
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
Kubbro
Hey, w php jestem "zielony" wiec prosze Was o pomoc.

Mianowicie chce na mojej stronce umieścic system newsów w php i menu w php. Ale nie wiem jak to zrobic..czy mógł by ktos dac mi dokladna instruncje jak tego dokonac, skad miec i jaki skrypt i jak rozmiescic na stronce ten skrypt?

Porsze o pomoc
kurtz
Cytat
na mojej stronce umieścic system newsów w php i menu w php. Ale nie wiem jak to zrobic..
tzn co?
nie napisales ani co ma robic ten skrypt ani jakie masz wymagania co do jego pracy. "chce zmienic tapicerke w samochodzie". ;)

ps
hmm mysle ze ten bold byl niepotrzebny.
itsme
Cytat
"chce zmienic tapicerke w samochodzie". winksmiley.jpg

Na jaki kolor??
scanner
Cytat
"chce zmienic tapicerke w samochodzie".
nie napisales jaka masz tapicerke taraz ani jakie masz wymagania co do nowej. tongue.gif
Kubbro
nom dałem ciała...zaraz wyjaśnie tongue.gif

News:
Chodzi mi o to ze ktos sie zaloguje, i jezeli jest gdzies tam dodany to moze dac ankiete, newsa itp.

Menu:Tu chodzi o to że jezeli klikne jakas nawigacje na mojej www, to menu bedzie caly czas w tym samym miejscu(np. po prawej stronie)

Szukam takich dobrych skryptow, i prosze was o pomoc w instalce tego..
Porsze o pomoc...
c0nQu3r
[size=9][/size] PO co ci skrypty questionmark.gif Zrob to sam, np. na podstawie panelu administarcyjnego, naprawde baaaardzo prosto to zrobic przeczytaj se troche Kursu np hym.. ze strony webmaster.gery.pl I dzial Stringi albo tam zmienne oraz petle, ew. formulaze. Wszystko jest tam podane. Szybko sie domyslisz. http://www.alfairc.boo.pl/php tam jest moj prosty przyklad. jak co s moge ci pomuc chocby dla wlasnej satysfakcji moj mail jest w profilu tongue.gif a gdyby niebylo to graf@go2.pl
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.